کد خبر : 1790355 | 15 آبان 1400 ساعت 14:33 | 8.5K بازدید | 9 دیدگاه

دو مدافع علیه رکورد گلرهای استقلال و سپاهان؛

حسینی-کنت؛ نوار کلین‌شیت‌های سریالی پاره شد

دو دروازه‌بان موفق سه هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر نتوانستند به روند گل نخوردن‌های خود در لیگ بیست و یکم ادامه بدهند.

حسینی-کنت؛ نوار کلین‌شیت‌های سریالی پاره شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و سپاهان که لیگ بیست و یکم را با سه پیروزی متوالی در سه هفته آغازین فصل آغاز کردند، توانستند یک رکورد مثبت دفاعی را هم به نام خود ثبت کنند و آن‌هم بسته ماندن دروازه بود؛ حسین حسینی با کمک رشید مظاهری در خط دروازه استقلال و کریستوف کنت دروازه‌بان اتریشی تازه‌وارد سپاهان با درخشش‌های خود اجازه باز شدن دروازه تیمشان را در فصل جدید به رقبا نداده بودند.

 

این مسئله باعث شد تا خیلی زود سه کلین‌شیت مقابل نام دروازه‌بان‌های استقلال و سپاهان به ثبت برسد و آن‌ها به دنبال تداوم کلین‌شیت‌های خود در هفته چهارم بودند و می‌خواستند با درخشش خود در خط دروازه به تیمشان کمک کنند، ضمن آن‌که قصد داشتند به رکورد بیشترین زمان متوالی بسته ماندن دروازه حمله کنند.

اما دو غافلگیری علیه حسین حسینی و کریستوف کنت باعث شد تا شمار کلین‌شیت‌های این دو دروازه‌بان باتجربه به عدد 4 نرسد؛ حسینی در دقیقه 95 در زمین لغزنده ورزشگاه حافظیه شیراز سُر خورد و مغلوب ضربه سر سیروان قربانی شد تا در فاصله چند ثانیه تا چهارمین کلین‌شیت متوالی آن را از دست بدهد. کنت هم روی شلیک والی دیدنی سجاد دانایی در دربی اصفهان مغلوب شد تا او هم به مانند همتای خود فرصت کلین‌شیت را از دست بدهد.

 

باید دید از هفته پنجم که استقلال مقابل نساجی به میدان خواهد رفت و سپاهان پذیرای تراکتور تبریز است، آیا گلرها موفق به از سرگیری کلین‌شیت‌های خود می‌شوند یا این‌که دیگر رقبای‌شان در 14 تیم دیگر لیگ برتری با درخشش خود صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ بیست و یکم را از اختیار آن‌ها خارج می‌کنند.

دیدگاه‌ها