کد خبر : 1790359 | 15 آبان 1400 ساعت 15:33 | 25.7K بازدید | 4 دیدگاه

پس از یک معارفه باشکوه

شروع دشوار ژاوی، تقویم جهنمی در انتظار اسطوره

ژاوی هرناندز امروز به عنوان سرمربی بارسلونا معرفی شد و او 2 هفته بعد برای اولین بار روی نیمکت آبی اناری ها خواهد نشست.

شروع دشوار ژاوی، تقویم جهنمی در انتظار اسطوره

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان بامداد امروز بالاخره باشگاه بارسلونا خبر از توافق نهایی با ژاوی داد و به این ترتیب اسطوره به خانه باز خواهد گشت. ژاوی سال 2015 بارسا را به مقصد السد ترک کرد و در شش سال اخیر، قطر خانه او محسوب می شد ولی او از این پس به عنوان مربی بارسا مشغول به کار خواهد شد.

دوشنبه در نوکمپ و با حضور هواداران، مراسم معارفه ژاوی برگزار خواهد شد و امروز برابر سلتا سرجی بارخوان به عنوان مربی موقت روی نیمکت خواهد بود.

 

 

1661570

 

 

اولین بازی بارسا تحت هدایت ژاوی، شنبه دو هفته بعد برابر اسپانیول خواهد بود. دربی کاتالونیا که همیشه دشواری های خاص خود را دارد و به خصوص امسال که اسپانیول تیمی خوب را روانه رقابت ها کرده و حتی موفق به شکست رئال نیز شده است. بازی در نوکمپ خواهد بود و بدون شک دوست داران بارسا ورزشگاه را به خاطر ژاوی پر خواهند کرد.

 

 

1660518

 

 

سه روز بعد بارسا بازی مرگ و زندگی برابر بنفیکا را پیش رو دارد. بارسا بازی رفت را به این حریف پرتغالی با سه گل باخته ولی دو برد متوالی برابر دیناموکیف به تیم جانی دوباره بخشید. بارسا با 6 امتیاز پس از بایرن در رده دوم قرار دارد و بنفیکا هم 4 امتیازی است. بارسا برای صعود باید بنفیکا را شکست دهد.

 

 

1498555

 

 

آبی اناری ها پس از این دو بازی باید به زمین ویارئال بروند و سپس در نوکمپ میزبان رئال بتیس هستند. 17 آذر نیز بارسا باید به زمین بایرن برود و در صورتی که نتوانسته باشد بنفیکا را مغلوب کند، محکوم به پیروزی بر بایرن خواهد بود. بارسا در لالیگا نیز فعلا در رده نهم قرار دارد و در 8 امتیازی رئال مادرید.

5 بازی سخت و فشرده در انتظار ژاوی است و باید دید او با بارسا چه نتایجی کسب خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها