کد خبر : 1790360 | 15 آبان 1400 ساعت 14:57 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی خرید شهرخودرو مقابل تیم سابق

مهاجم جدید شهرخودرو نخستین بازی خود را برابر تیم سابقش انجام داد.

اولین بازی خرید شهرخودرو مقابل تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه شب هفته گذشته مدیران باشگاه شهر خودرو وارد مذاکره با ابوالفضل عکاشه شدند؛ بازیکنی که در دو هفته نخست لیگ برتر برای تیم هوادار تهران به میدان رفت اما پس از عدم توافق با مدیران باشگاه برای کاهش رقم قرارداد خود، تصمیم به جدایی از جمع شاگردان عنایتی گرفت.

 

عکاشه پس از مذاکراتی که داشت، به توافق با باشگاه مشهدی رسید و قراردادی دو ساله را امضا کرد تا در ادامه لیگ بیست و یکم برای تیم شهر خودرو به میدان برود.

حالا با گذشت کمتر از 24 ساعت بعد از امضای قرارداد عکاشه، کارت بازی این مهاجم 22 ساله صادر شد و او روز گذشته در فهرست تیم شهرخودرو برای دیدار هفته چهارم لیگ برتر مقابل تیم سابق خود یعنی هوادار تهران قرار گرفت.

عکاشه که در دو هفته نخست فصل جدید در گلزنی برای هوادار ناکام بود، انگیزه‌های زیادی داشت تا بتواند در مقابل تیم سابقش بدرخشد و یکی از بازیکنان برتر شهر خودرو در تقابل امروز با هوادار نام گیرد؛ او با نظر میثاقیان از دقیقه 57 به جای میلاد کمندانی وارد ترکیب شهر خودرو شد.

 

مهاجم جدید شهر خودرو که تمرینی را هم با همبازیان خود نداشت، توانست در طول حضورش در زمین مسابقه نمایش خوبی از خود به جای بگذارد اما در گلزنی ناکام بود و امیدوار است بتواند با تمرینات بیشتر در هفته‌های آینده لیگ برتر نخستین گل خود را در فصل جدید به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها