کد خبر : 1790370 | 15 آبان 1400 ساعت 15:47 | 4.1K بازدید | 1 دیدگاه

فدراسیون کوتاه نیامد؛

محرومیت امیدهای آلومینیوم بخشیده نشد!

آلومینیوم برای سومین بازی پیاپی دو بازیکن جوان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

محرومیت امیدهای آلومینیوم بخشیده نشد!

به گزارش "ورزش سه"، امیرمحمد هوشمند و ساسان حسینی 2 بازیکن جوان تیم آلومینیوم که در اردوی اول تیم ملی فوتبال امید ایران حضور داشتند در بازی هفته اول تیم باشگاهی شان شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا کردند تا خطیبی نشان دهد در فصل جاری هم اعتقاد زیادی به بازیکنان جوان دارد.

 

در یک اتفاق عجیب اما هوشمند و حسینی با محرومیتی مواجه شدند که خودشان نقش زیادی در آن نداشتند. آنها در حالی که علاقه‌مند به حضور در اردوی امیدهای ایران بودند، بخاطر تمرینات و دیدارهای دوستانه آلومینیوم اجازه این باشگاه برای شرکت در جمع شاگردان مهدوی‌کیا را پیدا نکردند و شانس ملی‌پوش شدن را از دست دادند. سایت رسمی فدراسیون فوتبال به دنبال این اتفاق، خبری را منتشر کرد که حاکی از محرومیت سه جلسه ای هوشمند و حسینی بود!

با وجود اعتراضات باشگاه آلومینیوم که معتقد بود فدراسیون فوتبال حتی جواب نامه اولیه این باشگاه را هم نداده است، امیرمحمد هوشمند و ساسان حسینی طی دو بازی اخیر تیم شان به دلیل محرومیت حضور نداشتند. بعد از سپری کردن این دو بازی، آلومینیومی ها امیدوار بودند که فدراسیون فوتبال بالاخره کوتاه بیاید و حداقل آنها را برای سومین هفته پیاپی از همراهی تیم باشگاهی شان محروم نکند.

 

این اتفاق اما رخ نداد و امیرمحمد هوشمند و ساسان حسینی در بازی هفته چهارم تیم شان مقابل مس رفسنجان هم به دلیل محرومیت غایب هستند و نام شان در لیست اراکی ها برای بازی امروز دیده نمی شود.

دیدگاه‌ها