کد خبر : 1790379 | 15 آبان 1400 ساعت 16:29 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

ژاوی راه موفقیت را می داند

سیمئونه: ژاوی؟ او بهتر از همه بارسا را می‌شناسد

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو نیز از بازگشت ژاوی به بارسا استقبال کرد.

سیمئونه: ژاوی؟ او بهتر از همه بارسا را می‌شناسد

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پس از شکست از لیورپول، اتلتیکو مادرید باید به مصاف والنسیا برود. تیم تحت هدایت سیمئونه در انفیلد برابر لیورپول حرفی برای گفتن نداشت ولی در لالیگا برای ماندن در جمع صدرنشینان محکوم به پیروزی است. اتلتیکو در رده چهارم قرار دارد و فردا کار سختی برابر والنسیا خواهد داشت.

 

 

1660857

 

 

دیه گو سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت:« همیشه از بازیکنانم خواسته ام تا تمرکزشان را از دست ندهند. طبعا بازی در زمین حریف و فشار هواداران می تواند تمرکز تیم میهمان را برهم بزند، مثل اتفاقی که برای ما در آنفیلد رخ داد ولی در مستایا باید به گونه ای دیگر بازی کنیم. نیمه دوم بازی با لیورپول با وجود یک یار کمتر، بهتر دفاع کردیم و حتی شانس هایی برای گلزنی نیز داشتیم.

در خط میانی و حمله بازیکنان بسیار خوبی داریم. بازی 90 دقیقه است و باید از شانس های مان استفاده کنیم. با تیمی که داریم، خوشبین به کسب نتیجه ای مطلوب هستم. بازی سختی خواهد بود و باید در حمله و دفاع عالی باشیم. می دانم که والنسیا بازی را هجومی شروع خواهد کرد و نباید غافلگیر شویم.»

 



1661586

 

 

امروز بازگشت ژاوی به بارسا نیز قطعی شد. سیمئونه در این رابطه گفت:« همیشه از اینکه اسطوره ها به عنوان مربی به باشگاه شان برگردند، خوشحال می شوم. ژاوی بیش از هر کسی نسبت به بارسلونا شناخت دارد و می داند که برای رسیدن به موفقیت، باید چه مسیری را طی کند. او قطعا هر آنچه که از فوتبال می داند را به تیمش انتقال خواهد داد و سعی می کند سبک و فلسفه ای که همیشه از آن صحبت کرده است را در تیم پیاده کند. معتقدم هواداران بارسا او را بسیار  دوست دارند و حالا همان جایی است که باید باشد.»

 

دیدگاه‌ها