کد خبر : 1790385 | 15 آبان 1400 ساعت 17:01 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مس شهربابک 1 خیبر خرم آباد 1

لیگ یک / ترمز خیبر در شهربابک کشیده شد

صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال ایران نتوانست به چهارمین پیروزی متوالی خود دست پیدا کند و مقابل حریف تازه لیگ یکی شده به تساوی رضایت داد.

لیگ یک / ترمز خیبر در شهربابک کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مصاف هفته چهارم لیگ یک فوتبال ایران، تیم صدرنشین خیبر خرم آباد که سه هفته آغازین فصل جدید را با سه پیروزی متوالی پشت سر گذاشته بود، در شهربابک به مصاف مس رفت؛ تیم تازه لیگ یکی شده‌ای که دو بازی خود را با شکست سپری کرده و با حکم کمیته انضباطی، سه امتیازی تقابل برگزار نشده با پارس جنوبی جم را نیز به دست آورده است.

 

شاگردان وحید رضایی در تیم مس، بازی را خوب آغاز کردند و اسیر موقعیت جدولی حریف‌شان نشدند، آن‌سوی میدان هم شاگردان محسن عاشوری در خیبر به دنبال ادامه روند فوق‌العاده خود در فصل جدید لیگ یک بودند و می‌خواستند تا در مقابل مس، جشن چهارمین برد متوالی خود در فصل جدید را برگزار کنند.

نیمه اول اما بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید و در شروع نیمه دوم هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی‌ثمر بود؛ تا این‌که سرانجام در دقیقه 67 علیرضا قاسمی بازیکن مس شهربابک توانست قفل دروازه خیبر را بشکند و تیمش را در آستانه یک پیروزی مهم در مقابل صدرنشین لیگ یک قرار داد.

 

اما کم‌تجربگی شاگردان رضایی مانع از کسب سه امتیاز این مسابقه خانگی شد و آن‌ها روی حملات پرشمار خیبر در دقایق پایانی تسلیم شدند و در دقیقه 80 رضا شکری توانست با گلزنی خود بازی را به تساوی بکشاند و تلاش دو تیم در لحظات انتهایی برای رسیدن به گل برتری بی‌ثمر بود و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

خیبر خرم آباد با این تساوی بیرون از خانه، 10 امتیازی شد و با توجه به توقف ملوان، همچنان صدرنشین لیگ یک باقی ماند؛ تیم مس شهربابک هم با این یک امتیاز ارزشمند خانگی مقابل خیبر، چهارمین امتیاز خود در این فصل از رقابت‌های لیگ یک را به دست آورد.

 

دیدگاه‌ها