کد خبر : 1790414 | 15 آبان 1400 ساعت 18:12 | 43.3K بازدید | 1 دیدگاه

خشم دامنه دار کاپیتان نساجی

اخراج مسعود شجاعی به سبک ساکت ! (عکس)

کاپیتان نساجی در واپسین دقایق بازی امروز تیمش با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

اخراج مسعود شجاعی به سبک ساکت ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در هفته چهارم لیگ برتر در ساری میزبان صنعت نفت آبادان بود و با دو گل مغلوب این تیم شد.

 

در روزی که ساکت الهامی به دلیل اخراج در بازی با گل گهر، روی نیمکت نساجی حضور نداشت؛ شاگردان او در یک بازی پر برخورد و خشن، مغلوب حریف شده و دو اخراجی هم دادند.

در روزی که داور بازی 7 بار با کارت زرد بازیکنان نساجی را جریمه کرد، سهم شجاعی و قربانی دو کارت بود تا نساجی با دو محروم راهی هفته پنجم شود.

 

محمد قربانی که در اواخر نیمه اول به بازی آمده بود بعد از دریافت کارت زرد اول در دقیقه 54، روی یک خطای شدید در دقیقه 60 کارت زرد دوم را دریافت کرده و اخراج شد. مسعود شجاعی به دلیل اعتراض طولانی به داور در این صحنه، کارت زرد دریافت کرد.

 

1661639

 

مسعود شجاعی دو بازی بعدی تیمش را از دست داد.شجاعی تا پیش از بازی امروز در ۳ بازی ۳ کارت زرد دریافت کرده بود با کارت زردش بازی استقلال را از دست داد اما چون شجاعی کارت قرمز نیز گرفته است دو بازی را از دست می‌دهد.او اولین چهار کارته لیگ برتر تا پیش از اخراج شدن بود.

 

 

در حالی که بازی در وقت های تلف شده در جریان بود، شجاعی با خطایی خشن بازیکن حریف را در کنار خط طولی سرنگون کرد؛ حسن اکرمی بی درنگ به خاطر این صحنه کارت زرد دوم را به شجاعی نشان داده و کاپیتان نساجی را از زمین اخراج کرد.

 

شجاعی که هم از داوری، هم از نتیجه و هم از اخراجش حسابی عصبانی بود، لحظات پر تنشی را در حین ترک زمین رقم زد؛ او دست یکی از مربیان نساجی را که قصد آرام کردنش را داشت پس زده و پس از درگیری لفظی که با چند تن از افراد حاضر روی سکوها داشت، راهی رختکن شد.

دیدگاه‌ها