کد خبر : 1790815 | 17 آبان 1400 ساعت 11:18 | 13.1K بازدید | 4 دیدگاه

مسعود شجاعی و نساجی؛ تاوان ندهید

مسعود شجاعی در 4 بازی ابتدایی نساجی یکی از خوب های این تیم بوده است. بازی هایی که بیشتر مصاف با مدعیان قهرمانی بود و 4 امتیاز برای تیم مازنی به ارمغان آورد.

مسعود شجاعی و نساجی؛ تاوان ندهید  

به گزارش "ورزش سه"، این نمایش ها نشان داد به درستی مسعود شجاعی تصمیم به ادامه بازی گرفته است و از همه مهمتر نشان داد در روزهای دور از بازی های لیگ برتر به دلیل ترک اردوی تراکتور تمرینات اختصاصی خود را دنبال می کرده تا شرایط بدنی اش حفظ شود. و ایضا ساکت الهامی در اضافه کردن این بازیکن به ترکیب نساجی تصمیم درستی گرفته است. 

 

در آخرین مصاف نساجی با صنعت نفت که با نتیجه دو بر صفر به سود تیم علیرضا منصوریان خاتمه یافت مسعود شجاعی باز هم در سیستم 1-2-4-3 به عنوان یکی از دو بازیکن پشتیبان سانتر فوروارد سعی کرد موقعیت گل های خوبی را برای هم تیمی هایش خلق کند و در یک صحنه رضا جعفری را با دروازه بان صنعت نفت تک به تک کرد که رضا جعفری کمی دیر به توپ رسید؛ در غیر اینصورت معادلات بازی می توانست تغییر کند. در اولین مسابقه خانگی نساجی در برابر فجر سپاسی هم پیروزی تیم مازنی روی ضربه خطایی به دست آمد که روی مسعود شجاعی انجام شده بود. 

 

 

اما مسعود شجاعی با وجود این توانمندی در سن 37 سالگی کمی عصبی فوتبال بازی می کند. او پیش از بازی صنعت نفت در هر سه بازی نساجی از داور کارت زرد گرفته بود و  در بازی با صنعت نفت هم از سوی اکرمی داور مسابقه اخراج شد تا بازی مهم به استقلال در هفته پنجم لیگ برتر را از دست دهد. تصمیمات داوری قابل نقد است که در برخی از صحنه ها مسعود شجاعی درست می گفت و در برخی از صحنه ها داوران. به طور مثال در بازی با گل گهر واضح بود که توپ به دست مدافع تیم گل گهر هم برخورد نکرده و تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی درست بوده است. صحنه ای که در نهایت منجر به اخراج ساکت الهامی شد و نساجی تاوان این اخراج را با شکست دو بر صفر در برابر صنعت نفت داد. تا جایی که علیرضا منصوریان هم بعداز بازی گفت اگر ساکت الهامی روی نیمکت بود تیمش را بهتر مدیریت می کرد. کارت زردها و قرمز مسعود شجاعی هم می تواند برای نساجی تاوان داشته باشد و اولین آن غیبت در بازی با استقلال است. 

 

 

اشتباهات داوری جزیی از فوتبال نیست. هر چه اشتباهات داوری نباشد بازی های فوتبال بهتر و کامل تر می شود اما تا زمانی که  VAR به داوری اضافه نشود داوران در تصمیمات خود مرتکب اشتباه می شوند. در 4 بازی ابتدایی اعتراضات مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان نساجی هیچ ثمری برای این بازیکن و هم چنین تیمش نداشته است. پس به سود مسعود شجاعی و تیمش است از این پس اشتباهات داوری را بر تابند و به بازی خود ادامه دهند. اینطوری مسعود شجاعی حتی در صورت تایید اشتباه داوری با تمرکز به بازی خود ادامه خواهد داد و می تواند باز هم برای نساجی سود مند باشد و از همه مهمتر می تواند در پایان بازی حق به جانب در مورد اشتباه داوری صحبت کند. و حرف پایانی اینکه نساجی مانند همه تیم ها در فصل جاری هم از اشتباهات داوری متضرر می شود و هم منتفع. کما اینکه در هفته نخست بازی ها گل این تیم در دیدار با فجر سپاسی در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

 

دیدگاه‌ها