کد خبر : 1790425 | 15 آبان 1400 ساعت 18:38 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

امروز تیم برتر میدان بودیم؛

خطیبی: از بازی بازیکنانم لذت می‌برم

سرمربی آلومینیوم بازیکنانش را به خاطر بازی خوبی که انجام دادند تحسین کرد.

خطیبی: از بازی بازیکنانم لذت می‌برم

به گزارش ورزش سه، تیم آلومینیوم بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس، این هفته در خانه مس رفسنجان به تساوی بدون گل رضایت داد. رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی امروز تیمش گفت: ما دو سه بار در این زمین بازی کرده ایم و شرایط خیلی سخت است. به تمام بازیکنانم آفرین می گویم که فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. دروازه بان ما کم کارترین بازیکن میدان بود و دو سه موقعیت خوب داشتیم که از دست دادیم.

 

او با ستایش شاگردانش افزود: بازیکنان انقدر خوب بازی کردند که من کلا دو بار لب خط آمدم. به بقیه مربیان هم گفتم اصلا کاری نداشته باشید، خودشان مو به مو در حال اجرای تمامی موارد هستند. از بازی کردن تیمم واقعا لذت می برم. با این که ایراداتی داریم و باید رفع شان کنیم ولی بایستی بخاطر این بازی خوب در این هوا، ارتفاع و زمین حریف به بچه ها آفرین گفت. 

 

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: به خط دفاعی هم تبریک می گویم؛ در کل شکل دفاعی تیم مان به حدی خوب بوده که تنها تیمی هستیم که در این 4 هفته گل نخورده ایم. این برای من خیلی قابل احترام است و فکر می کنم برای اهالی فوتبال هم قابل احترام باشد.

 

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا بازی کردن در این شرایط (ارتفاع و شرایط آب و هوایی) سخت بود گفت: بازی کردن در این شرایط سخت است ولی بچه ها به قدری خوب تمرین کردند و بدنسازی خوبی در دوره آماده سازی داشتیم که همه تیم ها در نیمه دوم مقابل ما کم می آوردند. تیم مس رفسنجان که در این ارتفاع تمرین می کند و شرایط را برای تیم های میهمان سخت می کند، ولی با کمال احترام ما خیلی بهتر از این تیم بودیم.

 

سرمربی آلومینیوم با اعلام اینکه نمی خواهد در مورد داوری صحبت کند گفت: داوری خوب بود و قرار است که دیگر در مورد داوری صحبت نکنیم.

دیدگاه‌ها