کد خبر : 1790433 | 15 آبان 1400 ساعت 19:10 | 27.8K بازدید | 6 دیدگاه

خواسته مشترک هواداران یونایتد؛ اخراج سولسشر

منچستر اونینگ نیوز گزارش داد بعد از شکست امروز منچستریونایتد برابر منچسترسیتی حالا هواداران این تیم خواهان اخراج اوله گنار سولسشر شده‌اند.

خواسته مشترک هواداران یونایتد؛ اخراج سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست فاجعه بار منچستر یونایتد برابر لیورپول این تیم به یک پیروزی خوب برابر تاتنهام دست یافت تا فشارها از روی اوله گنار سولسشر موقتاً برداشته شود. از طرف دیگر شیاطین سرخ پس از آن برابر آتالانتا نیز به یک تساوی خارج از خانه دست یافتند.

 

 

1661692

 

 

بعد از این دو نتیجه نسبتا خوبی که منچستریونایتد کسب کرد، آنها امروز در دربی منچستر برابر سیتی قرار گرفتند و با ارائه یک نمایش کاملا ناامید کننده با دو گل از حریف خود شکست خوردند تا در همین ابتدای فصل امیدهای شیاطین سرخ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به کمترین میزان خود برسد.

 

اما پیش از این و در هفته های اخیر برخی اختلاف نظرها بین هواداران منچستریونایتد در مورد اوله گنار سولسشر وجود داشت. آنها هیچگاه به شکل علنی خواستار اخراج سرمربی نروژی نشده بودند. اما حالا و دقایقی بعد از شکست منچستریونایتد برابر سیتی، MEN گزارش داده که هواداران این تیم اکنون یک خواسته مشترک دارند و آن هم اخراج اوله گونار سولسشر است. در واقع صبر آنها به اتمام رسیده و به همین دلیل درخواست کرده‌اند که سرمربی نروژی برکنار شود.

 

 

1661690

دیدگاه‌ها