کد خبر : 1790435 | 15 آبان 1400 ساعت 19:08 | 16.8K بازدید | 6 دیدگاه

با بزرگان فاصله داریم؛

اعتراف تلخ سولسشر: پایین‌تر از استاندارد بازی می‌کنیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستر یونایتد اعتراف کرد تیمش مقابل سیتی پایین تر از استاندارد ظاهر شده است.

اعتراف تلخ سولسشر: پایین‌تر از استاندارد بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در ادامه روند ضعیف هفته های اخیر خود امروز در دربی منچستر با دو گل مغلوب سیتی شد و البته خوش شانس بود که دروازه ای بیشتر هم باز نشد. اوله گونار سولسشر، سرمربی تحت فشار یونایتد در پایان این دیدار در مورد نمایش ضعیف تیمش صحبت کرده و البته واکنش مبهمی در مورد احتمال اخراج شدن از نیمکت این تیم در روزهای پیش رو داشت.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "نتیجه و عملکرد تیم مقابل لیورپول شرایط را برای ما دشوار ساخت. امروز آزمون بزرگی دشتیم، اما ما در حد استانداردی نبودیم که باید مقابل تیم های برتر اروپا بازی کنیم. البته حالا صحبت کردن در مورد شرایط مسابقه بسیار دشوار است. ما بازی را بد و بسیار منفعلانه شروع کردیم و وقتی آنها گل اول را به ثمر رساندند، شرایط دشوار شد. البته این داوید دخیا بود که با عکس العمل های خود ما را در جریان بازی نگه داشت.

 

1661693

 

ما هنوز به خودمان اعتماد نداریم. گاهی اوقات راه حل های اشتباه پیدا می کنیم. ما زوایای مناسب را پیدا نمی کنیم و گاهی اوقات نیز دلیل این موضوع کیفیت تیم مقابل ماست. در این مقطع فاصله زیادی با تیم های بزرگ داریم و انتظارات از من و بازیکنان منچستر یونایتد در حال افزایش است. باید دوباره به تیم ابتدای فصل تبدیل شویم و ما بازیکنان در رختکن در اختیار داریم که قادر به انجام این کار هستند.

 

البته منچسترسیتی نیز خوب بازی کردند، آنها به شما فرصت نمی دهند که توپ را از حریف بگیرید، بنابراین من حریف امروز یونایتد را ستایش می کنم، اما استانداردهای ما نیز باید بالاتر از این برود. این نتیجه یک گام بزرگ به عقب بود. اما ما باید مانند یک موجود عصبی و آسیب دیده مقابل واتفورد به میدان برویم.

 

احتمال جدایی از یونایتد؟ من همیشه ارتباط خوبی با باشگاه دارم و رابطه ما رو به جلو و صادقانه است. من برای منچستر یونایتد کار می کنم، بهترین ها را برای این باشگاه می خواهم و تا زمانی که اینجا هستم، می‌خواهم شرایط را بهبود بخشم."

 

1661692

دیدگاه‌ها