کد خبر : 1790443 | 15 آبان 1400 ساعت 19:34 | 46.4K بازدید | 3 دیدگاه

اعتراف تلخ برونو بعد از شکست در دربی منچستر

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، می‌گوید در بازی امروز مشخص شد که آنها با سیتی در یک سطح نیستند.

اعتراف تلخ برونو بعد از شکست در دربی منچستر

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های مدعی لیگ برتر انگلیس یکی یکی و به راحتی از سد منچستر یونایتد عبور می‌‌کنند؛ دو هفته پیش بود که منچستر یونایتد در اولدترافورد با پنج گل از لیورپول شکست خورد و حالا شاگردان اوله گنار سولسشر امروز در برابر یکی دیگر از رقبای سنتی خود یعنی منچسترسیتی نیز به راحتی و با دو گل شکست خوردند.

 

اگرچه هنوز تقریباً در اوایل فصل قرار داریم اما شکست در بازی امروز باعث شد که منچستر یونایتد از کورس قهرمانی دورتر شود. در واقع شیاطین سرخ 17 امتیازی باقی ماندند و پیروزی احتمالی چلسی در مسابقه امروز برابر برنلی می‌تواند فاصله یونایتد را با صدر جدول به 11 امتیاز افزایش دهد که جبران آن بسیار دشوار به نظر می رسد.

 

 

1661707

 

 

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، بعد از شکست این تیم مقابل سیتی گفت: "منچسترسیتی امروز به ما نشان داد که در یک سطح نیستیم. آنها خوب بازی کردند. آن ها به شما فرصت نمی‌دهند که توپ را در اختیار داشته باشید بنابراین منچسترسیتی را ستایش می کنیم اما در عین حال استانداردهای ما نیز باید افزایش پیدا کند. در حال حاضر ما خیلی با تیم‌های مدعی فاصله داریم. انتظارات از من و دیگر بازیکنان بالا خواهد بود و ما باید به همان نسخه ای که با آن رقابت‌ها را شروع کردیم، برگردیم. ما بازیکنان لازم را برای انجام این کار داریم."

دیدگاه‌ها