کد خبر : 1790478 | 15 آبان 1400 ساعت 20:43 | 41.4K بازدید | 20 دیدگاه

سلتا 3 - 3 بارسلونا؛ هنرنمایی بلوگرانا در بالایدوس!

بارسلونا در دیداری دشوار در خانه سلتاویگو در ثانیه های پایانی برتری را از دست داشت.

سلتا 3 - 3 بارسلونا؛ هنرنمایی بلوگرانا در بالایدوس!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در سال های اخیر همیشه در بالایدوس کار دشواری برای پیروزی داشت امشب ابتدا سه بار به گل رسید، اما در ادامه نمایش ضعیفی ارائه داده و سه بار دروازه خود را باز شده دید تا در نهایت فقط به یک امتیاز دست یابد.

 

ستاویگو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دوم و روی اشتباه مدافعان بارسلونا در آفساید گیری می توانست به گل اول این دیدار دست پیدا کند، اما ضربه یاگو آسپاس با اختلاف کمی از کنار دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

 

اما دقایقی بعد بارسلونا به گل اول دست یافت. روی ارسال عمقی یوردی آلبا، آنسو فاتی در شلوغی محوطه در عرض حرکت کرده و موفق شد با ضربه ای دقیق دروازه سلتاویگو را در دقیقه ششم بازی کند.

 

اما در دقیقه 19 بارسلونا به گل دوم هم دست یافت. ارسال رو به برون نیکو گونزالز به سرخیو بوسکتس رسید و این بازیکن باتجربه با ضربه ای فنی موفق شد گل دوم تیمش را نیز وارد دروازه سلتاویگو کند.

 

1661756

 

1661757

 

در دقیقه 30 یاگو آسپاس فرصت شد روی یک موقعیت ایستگاهی اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. لحظاتی بعد گایاردو بدون مدافع یارگیر فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او نیز با اختلاف کمی از کنار دروازه بارسلونا به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 34 بارسلونا با حرکتی ترکیبی به گل سوم هم دست یافت. ارسال یوردی آلبا از سمت چپ دقیق بود و این بار ممفیس دیپای با ضربه سر تماشایی خود موفق شد گل سوم را نیز به ثمر برساند. بارسلونا در دقایق پایانی نیمه اول جریان مسابقه را کنترل کرده و موفق شد با همان سه گل برتری راهی رختکن شود.

 

سلتاویگو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 52 یکی از گل های دریافتی را جیران کند. رونالد آرائوخو در دفع ارسال گالان از سمت چپ ناتوان بود و یاگو آسپاس موفق شد با ضربه ای به مرکز دروازه گل اول سلتاویگو را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 70 و روی غفلت کلمنت لانگله بود که سلتاویگو فرصت داشت گل دوم خود را نیز به ثمر برساند، اما ضرربه یاگو آسپاس دقیق نبود و از بالای دروازه مارک آندره تراشتگن به بیرون رفت.

 

اما دقایقی بعد سلتاویگو به گل هم دست یافت. ارسال سروی از از چپ با ضربه سر نولیتو بالاتر از کلمنت لانگله همراه بود و اینگونه دروازه بارسلونا برای دومین بار هم باز شد.

 

در دقیقه 84 ارسال بوسکتس در سمت راست به ریکی پویگ رسید و او از زاویه ای بسته اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت در اختیار دیتورو قرار گرفت. دقایقی بعد ضربه فرانکی دی یونگ از راه دور با بدشانسی به دیرک دروازه سلتا برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 96 سلتاویگو بالاخره به گل سوم رسید. ارسال گالان را یاگو آسپاس به زیبایی تبدیل به گل تساوی کرد و بارسلونا برتری با سه گل را به راحتی در خانه سلتا از دست داد.

دیدگاه‌ها