کد خبر : 1790503 | 15 آبان 1400 ساعت 21:35 | 22.8K بازدید | 2 دیدگاه

سرجی بارخوان:

حیف، نتوانستیم اولین‌برد خارج از خانه را جشن‌بگیریم

سرجی بارخوان، سرمربی موقت بارسلونا، مصدومیت را عامل اصلی توقف بارسلونا مقابل سلتاویگو دانست.

حیف، نتوانستیم اولین‌برد خارج از خانه را جشن‌بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، انگار طی سالیان اخیر بارسلونا عادت کرده که برای حریفان خود بازگشت های دراماتیک و جذابی را رقم بزند. در همین راستا بلوگرانا امشب در بالایدوس مهمان سلتاویگو بود و در حالی که با سه گل از حریف خود پیش افتاده بود نهایتاً سه بار دروازه خود را باز شده دید تا بازی با نتیجه 3-3 تمام شود و بارسا دو امتیاز مفت را از دست بدهد.

 

سرجی بارخوان که آخرین حضور خود روی نیمکت بارسلونا به عنوان سرمربی را پشت سر می‌گذاشت، در پایان بازی گفت: "وقتی همه چیز برعکس می شود، شما مجبور شوید به دلیل مصدومیت سه تغییر ایجاد کنید، اینها باعث می‌شود که چنین نتیجه ای رقم بخورد. نیمه دوم آن طور که ما می‌خواستیم پیش نرفت و بازیکنان نتوانستند خود را از فشار خارج کنند.

 

 

1661805

 

 

بعد از انجام تغییرات بازیکنانی که وارد زمین شدند نمی دانستند که باید چگونه از فشار خارج شوند. حیف که نتوانستیم اولین برد خارج از خانه مان را جشن بگیریم. ما با مصدومیت‌های زیادی روبرو شده ایم و مدیریت آن کاملاً دشوار است."

 

سرجی بارخوان در ادامه گفت: "با توجه به نتیجه امروز کاری که انجام دادم، تاریک و ناامید کننده شده است. نیمه اول بسیار خوب بود و من از آن راضی بودم.  از این که در اینجا حضور داشتم خوشحالم و سعی کردم اطلاعات تاکتیکی و فنی خود را به تیم منتقل کنم. ژاوی ایده خود را دارد و باید از بازیکنانش حداکثر استفاده را ببرد."

 

 

1661806

 

 

گزارش شده که بارخوان از فیلیپ کوتینیو خواسته که به زمین برود اما این بازیکن از دستورات سرپیچی کرده است. سرجی در این باره گفت: "من از کسانی که نیمکت‌نشین هستند یا گرم می کنند خبر ندارم بنابراین نمی‌توانم به شما پاسخ دهم. من سعی کردم که با همه ارتباط خوبی برقرار کنم اما در مورد کسانی که بازی نکرده اند طبیعتاً این احساسات کمتر بوده است."

 

سرجی بارخوان همچنین در پاسخ به سوالی درباره ژاوی نیز گفت: "من با او صحبت نکرده ام."

دیدگاه‌ها