کد خبر : 1790512 | 15 آبان 1400 ساعت 22:29 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

یووه 1 - 0 فیورنتینا؛ همان نسخه همیشگی آلگری!

یوونتوس در دیداری دشوار در خانه خود با یک گل فیورنتینا را مغلوب کرد.

یووه 1 - 0 فیورنتینا؛ همان نسخه همیشگی آلگری!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در لیگ ایتالیا در دو بازی متوالی مغلوب شده بود، امشب با گل دقیقه 90 خوان کوادرادو به برتری دست یافته و کمی به اوضاع خود در جدول سر و سامان بخشید.

 

فیورنتینا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ششم و روی ارسال کایخون بود که فرصت داشت به گل اول این مسابقه دست پیدا کند، اما ضربه ولی دوسان ولاهوویچ از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی همکاری پائولو دیبالا و فدریکو کیه زا بود که ستاره آرژانتینی در گوشه محوطه جریمه فیورنتینا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه دیبالا در مسیر ورود به دروازه به مدافعان حریف برخورد کرد.

 

در دقیقه 38 اما بهترین فرصت فیورنتینا برای زدن گل برتری از دست رفت. روی ارسال بیراگی بود که دوسان ولاهوویچ در دیرک دورتر صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و با فاصله کمی از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

 

1661825

 

در اواخر نیمه اول ضربه سر ماتیس دی لیخت روی ارسال وینستون مک کنی راهی به دروازه فیورنتینا پیدا نکرد و در نهایت نیمه اول کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

یوونتوس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و آلوارو موراتا در همان دقایق ابتدایی با حرکتی تماشایی در گوشه محوطه فرصت داشت گل اول یوونتوس را به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه فیورنتینا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 62 و روی ارسال پلگرینی بود که ترچیانو در مقابل دروازه یوونتوس صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر این بازیکن دقیق نبود و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. دقایقی بعد میلنکوویچ بعد از دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا شانس یوونتوس برای زدن گل برتری بیشتر شود.

 

در دقیقه 77 یوونتوس تا آستانه باز کردن دروازه فیورنتینا پیش رفت، اما ضربه محکم و والی فدریکو کیه زا با بدشانسی به دیرک دروازه حریف برخورد کرد و بهترین فرصت بیانکونری برای زدن گل برتری از دست رفت. در دقیقه 86 این بار ضربه والی کیه زا روی ارسال خوان کواداردو را سنگربان فیورنتینا به خوبی دفع کرد.

 

1661828

 

اما در دقیقه 90 یوونتوس بالاخره به گل رسید. خوان کواددرادو با حرکت از سمت راست وارد محوطه شده و با ضربه ای دقیق موفق شد به زیبایی دروازه فیورنتینا را باز کند. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و یوونتوس با تکیه بر همین یک گل موفق به کسب پیروزی شد.

دیدگاه‌ها