کد خبر : 1790515 | 15 آبان 1400 ساعت 22:43 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

ساندرو تونالی:

میلان متخصص پیروزی در بازی های بزرگ است

ساندرو تونالی، هافبک جوان میلان مدعی شد نمی توان این تیم را مدعی قهرمانی در لیگ ایتالیا دانست.

میلان متخصص پیروزی در بازی های بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"، روسونری فصل را فوق العاده آغاز کرده و در کنار ناپولی تبدیل به مدعیان اصلی فتح عنوان قهرمانی شده است. این تیم این هفته در دیداری حساس به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی اینتر می رود و ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی روسونری پیش از این دیدار مدعی شد میلان همیشه در بازی های مهم در طول تاریخ موفق به کسب پیروزی شده است.

 

ساندرو تونالی گفت: "گاهی اوقات بدون اینکه متوجه شوید چیزی در ذهن شما اتفاق می افتد. شاید این انتقال دائمی کمی به من آرامش داد، اما جزئیات زیادی به من کمک کرده است. استفانو پیولی در فصل گذشته مشکلات من را درک کرد و همیشه مرا در بهترین شرایط برای ارائه عملکرد خوب قرار داد. شرایط در مورد هم تیمی هایم نیز همینطور بود. پیولی فرد فوق العاده ای است که سعی می کند حتی خارج از زمین نیز به همه کمک کند.

 

1636991

 

فصل هنوز طولانی است و در این مقطع به سختی می توان گفت که چه تیمی مدعی قهرمانی است. ما شروع خوبی داشتیم و می خواهیم ادامه دهیم. همه بازیکن میلان معتقدند که ما می توانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. ما ثابت کرده ایم یک تیم بزرگ هستیم و می توانیم در در بالای جدول بمانیم.

 

ما میلان هستیم و این باشگاه همیشه در تاریخ در بازی های مهم پیروز شده است. سخت‌ترین مسابقات، جدال با تیم‌های نیمه دوم جدول است و این اتفاق برای ما مقابل ونزیا رخ داد. اما اگر در مسابقات بزرگ برنده شوید، می‌دانید که همیشه می‌توانید بر همه تیم ها غلبه کنید."

دیدگاه‌ها