کد خبر : 1790522 | 15 آبان 1400 ساعت 23:29 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: باید همچنان عصبانی باشیم

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس از عملکرد تیمش مقابل فیورنتینا ابراز رضایت کرد.

آلگری: باید همچنان عصبانی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس مانند بسیاری از دیدارهای این فصل با یک گل موفق به کسب سه امتیاز شده و با گل دقایق پایانی خوان کوادرادو توانست در تورین از سد فیورنتینا عبور کند. مکس آلگری مدعی شد اغلب مشکلات یوونتوس در این فصل روحی بوده و این تیم باید تا آخرین دقیقه از همه مسابقات خود برای کسب پیروزی مبارزه کند.

 

مکس آلگری گفت: "ما در نظر روانی خوب عمل کردیم. ما باید بابت امتیازاتی که در این فصل از دست دادیم عصبانی باشیم و با ذهنیت و نگرشی متفاوت، می توانستیم به نتایج بهتری دست پیدا کنیم. امروز راضی هستیم، اما همچنان بابت امتیازاتی که از دست دادیم عصبانی هستیم.

 

1661254

 

فکر می کنم در نیمه اول سه یا چهار موقعیت داشتیم، اما در تصمیم گیری در مورد ضربه اشتباه کردیم. این پیروزی اعتماد به نفس را افزایش می دهد، اما هرگز نباید سطح تمرکز را کاهش دهد. هر اتفاقی رخ دهد باید به ما یادآوری کند که برای پیروزی در مسابقات خود باید تا انتها مبارزه کنیم.

 

پایه‌های تیمی که برای رتبه های بالای جدول مبارزه می کند، باید مبتنی بر فداکاری باشد. ما در دوئل های تک به تک مقابل ساسولو پیروز نشدیم، اما امروز توفیق بیشتری در این زمینه داشتیم. مردم می گویند باید خوب بازی کنید، اما در نهایت همه چیز معطوف به برنده شدن است و شما باید پیروز شوید. دغدغه های ما بیش از همه چیز در این فصل روانی بوده و امروز در سخت ترین لحظه بازی مقاومت کردیم، پس من از این بابت خوشحالم.

 

آلوارو موراتا موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد و یک گل مردود به ثمر رساند. اما موراتا روی ارسال دانیلو می‌توانست بهتر عمل کرده و بداند که باید به جای رفتن به سمت عقب، به سوی دیرک نزدیک برود. موراتا باید در بازی خوانی بهتر کار می کرد."

دیدگاه‌ها