کد خبر : 1790562 | 16 آبان 1400 ساعت 10:00 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

پوچتینو: به خاطر اشتباهات خودمان اینگونه می‌شود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن معتقد است تیمش باید بهتر از این عمل کند.

پوچتینو: به خاطر اشتباهات خودمان اینگونه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در یک ساعت ابتدایی سه بار دروازه بوردو را باز کرد و البته در ادامه دو گل خورد تا در دقایق پایانی شرایط دشواری را تجربه کند. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی این تیم به تمجید از عملکرد کیلیان امباپه و نیمار، دو گلزن تیم خود پرداخته و مدعی شد تیمش باید زودتر کار بوردو را تمام می کرده است.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "بازی خوبی ارائه دادیم. دو بار دروازه ما باز شد و این که ناشی از اشتباهاتی است که خودمان مرتکب شدیم و همچنین به خاطر نمایش خوبی بود که بوردو ارائه داد. البته ما باید این اشتباهات را به حداقل برسانیم و به جز این مسئله، معتقدم بازی را به خوبی کنترل کردیم. در کل از نمایش تیمم راضی هستم.

 

1661939

 

در نیمه اول دو گل و در نیمه دوم یک گل به ثمر رساندیم. اما در یک مقطع بوردو ریسک کرد و این باعث ایجاد موقعیت های بیشتری برای ما شد که از آنها استفاده نکردیم. وقتی با سه گل جلو بودیم به حریف این باور را دادیم که می تواند نتیجه را جبران کند و باید زودتر کار بوردو را تمام می کردیم.

 

نیمار نمایش بسیار خوبی داشت. او دو بار موفق به گلزنی شد و برای یک بازیکن هجومی، گلزنی همیشه مهم است. شرایط در مورد کیلیان هم همینطور است و خوشحالم که هر دو موفق به گلزنی شدند.

 

ما باید در همه زمینه ها به خصوص افزایش سرعت بازی پیشرفت کنیم،. گاهی اوقات ریتم خوبی داریم، اما نمی توانیم آن را در کل بازی حفظ کنیم و همچنین باید بدانیم چگونه هنگام لزوم سرعت خود را افزایش دهیم. همچنین باید قدرت دفاعی خود را نیز بهتری کنیم. وقتی با سه گل پیش هستیم نباید دو گل دریافت کرده و ما باید سطح بازی خود را در بهبود بخشیم تا آرامش بیشتری داشته باشیم. ما باید تبدیل به تیمی شویم که در هر دو فاز تهاجمی و دفاعی ریتم بالای خود را حفظ می کند."

دیدگاه‌ها