کد خبر : 1790574 | 16 آبان 1400 ساعت 11:04 | 37K بازدید | 26 دیدگاه

وقتی پرسپولیس استتار می‌کند (عکس)

چهره‌های بازیکنان پرسپولیس نشان از این دارد که همانند هواداران از عملکرد خود رضایت چندانی ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به تساوی یک بر یک مقابل گل گهر در ورزشگاه آزادی رضایت داد که علی رغم پربرخورد بودن بازی موقعیت‌های جدی روی دروازه‌ها خلق نشد و سرخ‌ها با اینکه صاحب توپ و میدان در نیمه دوم بودند فرصت‌ زیادی روی دروازه حریف ایجاد نکردند.

 

سرخ‌ها در سال‌های اخیر به پیروزی به خصوص در ورزشگاه آزادی عادت داشتند ولی این هفته در تهران نیز نتوانستند از فرصت نزدیک شدن به صدر جدول به خوبی استفاده کنند و با هفت امتیاز از چهار بازی در رده ششم قرار گرفتند. 

 

طبیعی است همان طور که توقعات هواداران و کادرفنی از بازیکنان بالا رفته، خود بازیکنان پرسپولیس هم که از دو بازی اخیر تنها یک امتیاز گرفته‌ و در چهار بازی در ثبت کلین شیت ناکام بوده‌اند نیز از عملکرد خود راضی نباشند و اکثرا با سکوت و ژست خاصی که شبیه استتار بود ورزشگاه را ترک کردند. 

 

آقایی و آل کثیر در این مسابقه فیکس بودند و هنگام خروج با چهره به زمین دوخته شده ورزشگاه را ترک کردند. حتی عیسی که گل زد نیز چهره با طراوتی نداشت. حامد لک هم که پس از هفته‌ها حضور در دروازه، نیمکت نشین شده بود با شیوه خاصی استتار کرد و سر و صورتش را پوشاند و تنها چشم‌هایش پیدا بود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها