کد خبر : 1790582 | 16 آبان 1400 ساعت 11:26 | 10.9K بازدید | 13 دیدگاه

فروزان و نمایشی بی‌حاشیه برابر پرسپولیس (عکس)

دروازه‌بان باتجربه گل گهر علیرغم تلاشی که داشت، نتوانست مانع از کامیابی سرخ‌ها در استادیوم آزادی شود.

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که تقابل‌‎های زیادی در کارنامه‌اش برابر پرسپولیس دارد، اینبار در شرایطی پا به استادیوم آزادی گذاشت که خبری از حواشی همیشگی‌اش برابر این رقیب نبود. گلر باتجربه آبی‌پوشان که در اردوگاه پرتعداد استقلالی‌های گل گهر یکی از بازیکنانی بود که هر لحظه می‌شد از او انتظار جرقه‌ای برای شکل گیری حواشی در این جدال با توجه به تمایلات قلبی‌اش را داشت، اینبار اما نشان داد با تجربه‌تر از همیشه پا به این بازی گذاشته است. 

 

فروزان که در سه بازی قبلی تیمش با سود بردن از تجربه بالایش توانسته بود خاطرات فصل گذشته در دروازه این تیم را تا حد زیادی از ذهن امیر قلعه نویی خارج کند، یکی از بازیکنانی بود که سرمربی گل گهر امید زیادی داشت با روحیه‌ و انگیزه‌ای که دارد با دستیابی به یک کلین شیت طلایی به تیمش برای دستیابی به برد کمک کند. فروزان هم به خوبی از این موقعیت سود برد و توانست آسمان هجده قدم تیمش را از آن خود کرده و مانع از به ثمر رسیدن تلاش حمله وران پرسپولیس با ارسالها شود و از سویی دیگر با بازی با پای مناسبی که داشت، در موقعیت ضدحمله نیز هم‌تیمی‌هایش را صاحب توپ کند. او البته بدشانس بود که غافلگیری مدافعان تیمش برابر عیسی آل کثیر یک موقعیت طلایی را نصیب پرسپولیس کرد تا تیمش را به گل تساوی برساند. 

 

دروازه‌بان باتجربه و شمالی گل گهر در نهایت این جدال را با یک امتیاز به پایان رساند و باید دید در جدال‌های آتی چه نمایشی در ترکیب تیمش به جا خواهد گذاشت. 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها