کد خبر : 1790587 | 16 آبان 1400 ساعت 11:46 | 10.2K بازدید | 6 دیدگاه

اقدام انسان‌دوستانه پیرهادی در سردار جنگل(عکس)

مهاجم تیم شهرداری آستارا در بازی روز گذشته تیمش برابر شمس آذر قزوین اقدام انسان‌دوستانه‌ای به نمایش گذاشت که تحسین حاضران را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ آزادگان روز گذشته در شهرهای مختلف به انجام رسید که در یکی از این بازی‌ها شهرداری آستارا که در این فصل فرشاد پیوس را روی نیمکت خود می‌بیند، برابر شمس آذر قزوین قرار گرفت.

 

این دیدار با توجه به اینکه زمین اختصاصی شهرداری آستارا همچنان موردتایید قرار نگرفته، در استادیوم سردار جنگل برگزار شد. یکی از نکات جالب توجه این بازی اقدامی بود که احسان پیرهادی مهاجم شهرداری آستارا به نمایش گذاشت. با توجه به سرمای شدید هوا، مهاجم شهرداری آستارا که در این بازی توسط فرشاد پیوس نیمکت نشین شده بود، متوجه شد که یکی از توپ جمع‌کن‌ها از البسه گرمی برخوردار نیست. مهاجم شهرداری آستارا با حضور نزد این توپ جمع نوجوان، گرمکن خود را در اختیار وی قرار می‌دهد.

 

اقدامی که تحسین حاضران در استادیوم سردار جنگل را به همراه داشت. با این حال به نظر می‌رسد هیات فوتبال‌ها در استان‌ها باید با توجه به شرایط جوی اقدامات لازم در این خصوص را بیشتر موردتوجه قرار داده و شرایط لازم برای حضور توپ جمع‌کن را فراهم سازند.

 

1661984

دیدگاه‌ها