کد خبر : 1790597 | 16 آبان 1400 ساعت 12:15 | 42.7K بازدید | 17 دیدگاه

جیان پیرو گاسپرینی:

دوست داشتم سرمربی رونالدو بودم

جیان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا به تمجید از کیفیت کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد پرداخته است.

دوست داشتم سرمربی رونالدو بودم

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا در دو هفته لیگ قهرمانان دو بار فاصله زیادی تا کسب پیروزی مقابل شیاطین سرخ نداشت، اما هر دو بار درخشش فوق العاده کریستیانو رونالدو باعث از دست رفتن سه امتیاز شد و در نهایت آتالانتا تنها به کسب یک امتیاز از این دو بازی قناعت کرد. جیان پیرو گاسپرینی بعد از برتری تیمش مقابل کالیاری در این رابطه و البته احتمال حضور در لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است.

 

1660600

 

جیان پیرو گاسپرینی گفت: "اگرچه ما واقعا از برنده نشدن در دیدار مقابل منچستر یونایتد ناامید شدیم، اما نباید فراموش کرد آن لحظه ای جادویی از سوی یک استاد و متخصص بزرگ فوتبال بود. من شیفته بازیکنان بزرگ هستم، حتی اگر آنها عضو تیم حریف باشند. با توجه که تیم من اغلب بهترین خط حمله را در لیگ داشته، من دوست داشتم با بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو کار کنم. ما دو سال متوالی تلاش کردیم تا جیجی بوفون را جذب کنیم، اما او علاقه ای برای انتقال به آتالانتا از خود نشان نداد.

 

دویستمین پیروزی دوران مربیگری گاسپرینی در سری آ؟ امیدوارم از پیروزی های بیشتری لذت ببرم، زیرا حتی یک برد آسان را نیز به یاد ندارم. من در ایتالیا و از کار در برگامو خوشحال هستم و سبک زندگی برای من اهمیت زیادی دارد.  گاهی به کار کردن در لیگ برتر فکر می کنم و ممکن است در صورت قبول پیشنهادات تبدیل به فردی ثروتمندتر هم بشوم، اما آنجا کمتر از این خوشحال خواهم بود و همه زندگی من که فقط فوتبال نیست."

دیدگاه‌ها