کد خبر : 1790606 | 16 آبان 1400 ساعت 12:47 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

خواب زمستانی هیات فوتبال تهران؛

ویستاتوربین و خانه به دوشی در تهران

ویستاتوربین در شرایطی در دو بازی این فصل از حریفان خود در تهران میزبانی کرده است که هر بار در استادیومی متفاوت پذیرای رقبای خود بوده است.

ویستاتوربین و خانه به دوشی در تهران

 

به گزارش ورزش سه، ویستاتوربین که در این فصل به لیگ آزادگان صعود کرده، با توجه به اعلام سازمان لیگ نتوانسته از استادیوم خود که طی دو فصل اخیر در آن از رقبا میزبانی می‌کرده سود ببرد. آنها در هفته دوم از استقلال ملاثانی در استادیوم کارگران و در هفته چهارم برابر سایپا در استادیوم شهدای شهرقدس میزبانی کرده اند.

 

این در حالیست که ویستاتوربین طی دو فصل اخیر از لیگ دسته سوم تا آزادگان در استادیوم غدیر تهران از رقبا میزبانی می‌کردند و با توجه به قراردادش که با این مجموعه در بخش‌های مختلف اسکان، سالن بدنسازی، استخر و تمرینی داشته‌اند، شرایط مطلوبی را دنبال می‌کردند.

 

با این حال سازمان لیگ در بخشنامه‌ای که ارائه داده بود با توجه به اتفاقات فصل گذشته در این استادیوم در جریان دیدار دو تیم هوادار تهران و شهرداری آستارا رقم خورد، این استادیوم را از دسترس خارج کرد. در آن بازی هوادار در شرایطی به برتری مقابل رقیب خود دست یافت و جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد که قطع چند باره برق استادیوم در برگزاری هفته پایانی و سرنوشت‌ساز خلل ایجاد کرده بود که بعد از این بازی نیز با بررسی‌هایی موشکافانه همراه شده بود. اتفاقی که در نهایت باعث شد سازمان لیگ مجوز انجام بازی‌ها در این استادیوم را به تیم‌ها ندهد. اتفاقی که بزرگترین ضربه را البته به ویستاتوربین با توجه به قراردادی که با این مجموعه داشت، زده است و باعث شده آنها طی دو میزبانی خود در این فصل، در استادیوم‌های متفاوتی به میدان بروند و عملا میزبان محسوب نشوند!

 

1662013

 

حمید ابراهیمی روابط عمومی باشگاه ویستاتوربین در این زمینه می‌گوید: باشگاه ویستاتوربین طی فصول اخیر بهترین میزبانی را در این استادیوم با انجام تدابیر مختلف برعهده داشته و اینکه هیچ اتفاق حاشیه‌ای در جریان دیدارهای این تیم مقابل رقبا در استادیوم غدیر رقم نخورده، خود گواه این موضوع است. باشگاه ویستاتوربین از لیگ دسته سوم تا صعود به لیگ آزادگان در این مجموعه که از امکانات کاملی چه از نظر سالن اجتماعات، رستوران، اسکان، بدنسازی، استخر و چمن تمرینی برخوردار است، کار را دنبال کرده و به واسطه این امکانات قراردادی طولانی مدت با آن منعقد کرده بود. اکنون اما با توجه به نظر سازمان لیگ که مسلما بیشتر تاثیر از اتفاقات فصل گذشته دیدار دو تیم هوادار و شهرداری آستارا دارد، از حق میزبانی خود محروم مانده و خسارت مالی زیادی نیز با توجه به قراردادی که جاری بود، متوجه باشگاه شده است. از سوی دیگر کمبود استادیوم نیز باعث شده تا عملا طی دو بازی اخیر خود برابر استقلال ملاثانی و سایپا از حق میزبانی نیز محروم بماند و همانند تیم‌های رقیب تنها در روز بازی در استادیوم محل برگزاری بازی، دیدار را دنبال کند.

 

1662011

 

وی با اشاره به مذاکراتی که با سازمان لیگ در این زمینه داشته‌اند گفت: همانطور که گفته شد، اصلی‌ترین عاملی که مانع ادامه میزبانی ویستاتوربین در استادیوم غدیر شده مربوط به اتفاقات بازی دو تیم هوادار و شهرداری آستارا در فصل گذشته است که ویستاتوربین هیچ دخالتی در آن نداشته و بابت این موضوع متضرر شده است. نحوه میزبانی از تیم‌ها در فصل گذشته بارها موردتمجید ناظران بازی‌ها و همچنین تیم‌های مهمان بوده است و در دیدارهای تیم ما هیچ مشکلی شکل نگرفته است. نامه‌نگاری‌هایی نیز در این زمینه با سازمان لیگ و مسوولان برگزاری مسابقات داشته‌ایم و امیدوار هستیم با توجه به کمبود زمین تمرینی و استادیوم و تعدد تیم‌های تهرانی در رده‌های مختلف لیگ، امکان استفاده دوباره از این مجموعه برای ویستاتوربین مهیا شود. ویستاتوربین طی هفته‌های اخیر با توجه به کمبود زمین تمرینی مجبور به تغییر چندباره محل تمرین خود شده و این موضوع هم از حیث کیفی و هم روحی – روانی تاثیر منفی روی عملکرد تیم داشته است. چه بسا اگر سازمان لیگ با در نظر گرفتن امکانات مجموعه غدیر و حل مشکلات، اجازه سود بردن از این مجموعه را بدهد مطمئنا شرایط میزبانی بهتری را دنبال خواهیم کرد. ویستاتوربین یکی از تیم‌هایی بوده که طی دو فصل اخیر با قهرمانی در لیگ دسته سوم و صعود به لیگ آزادگان روند رو به رشدی را دنبال می‌کند و این در حالیست که حمایتی نیز برخلاف دیگر هیات‌ها در استان‌های مختلف، از سوی هیات فوتبال تهران متوجه این تیم نبوده و با اتکا به بخش خصوصی توانسته مسیر مناسبی را دنبال کند. امیدواریم سازمان لیگ نیز با در نظر گرفتن شرایط زمین تمرینی و مسابقات در سطح استان تهران، شرایط میزبانی مناسب این تیم را فراهم سازد.

دیدگاه‌ها