کد خبر : 1790614 | 16 آبان 1400 ساعت 13:08 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

دیگو ژوتا:

امیدوارم لیورپول از این هم بهتر شود

دیگو ژوتا، وینگر پرتغالی لیورپول مدعی شد تعدد گلزنان در ترکیب این تیم به سود آنها خواهد بود.

امیدوارم لیورپول از این هم بهتر شود

به گزارش "ورزش سه"، به ثمر رساندن 47 گل در 16 بازی تا اینجای فصل نشان می دهد لیورپول در بخش هجومی فوق العاده ظاهر شده و تیم یورگن کلوپ دوباره به آن تیم رعب انگیز سال های قبل تبدیل شده است. دیگو ژوتا، ستاره پرتغالی خط حمله مرسی سایدی ها که تا این مقطع از فصل یکی از ستاره های مهم ترکیب لیورپول بوده، ابراز امیدواری کرد آنها قادر به حفظ این روند تا پایان فصل بوده و حتی از این هم بهتر عمل کنند.

 

دیگو ژوتا گفت: "این اولین بار است که در چنین خط حمله ای مشارکت می کنم و حتی فصل گذشته نیز ما چنین آماری نداشتیم. فکر می کنم در بخش هجومی فوق العاده بازی می کنیم، اما همانطور که گفتم در برخی از بازی‌ها کلین شیت داشته‌ و گاهی نیز دروازه ما باز شده است. بنابراین باید به عنوان یک تیم باید از این حیث پیشرفت کرده و در مورد کسب پیروزی اطمینان حاصل کنیم.

 

1648195

 

فکر می‌کنم تمرینات پیش‌فصل کمک زیادی به ما کرد. ما تیم فشرده‌ و جمع و جوری در زمین هستیم و باید از نظر بدنی در سطح بالایی باشیم تا بتوانیم موقعیت خلق کنیم و البته من فکر می‌کنم این فصل این اتفاق در حال رخ دادن است.

 

من فکر می کنم اینکه تعداد گلزنان یک تیم بالا باشد برای آن مجموعه مفید خواهد بود. به خصوص اگر بازیکنان بخش هجومی موفق به گلزنی شوند شرایط بهتر شده و این یعنی شانس های گلزنی بیشتری خلق شده است. فقط امیدوارم بتوانیم به این روند ادامه داده یا حتی بهتر از این هم بشویم."

دیدگاه‌ها