کد خبر : 1790633 | 16 آبان 1400 ساعت 14:18 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

حرکت جوانمردانه مربی ایتالیایی

آنچلوتی: ژاوی را دوست دارم، بهترین آرزوها برای او

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال برای ژاوی مربی جدید بارسلونا آرزوی موفقیت کرد.

آنچلوتی: ژاوی را دوست دارم، بهترین آرزوها برای او

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست با نتیجه 2-1 از سد رایووایکانو بگذرد و بار دیگر به صدر لالیگا برسد. کهکشانی ها 75 دقیقه تیم برتر زمین بودند ولی پس از گل رادامل فالکائو، ورق برگشت و رئال حتی ممکن بود در دقایق پایانی گل تساوی را هم دریافت کند.

گل های رئال را تونی کروس و کریم بنزما به ثمر رساندند و علی رغم 15 دقیقه پراسترس، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال از عملکرد تیمش رضایت داشت.

 

 

1662039

 

 

کارلتو در این بازی تنها دو تعویض انجام داد(لوکاس و ادن هازارد وارد زمین شدند). او در بازی قبلی برابر شاختار نیز تنها دو تعویض انجام داده بود و طبعا یکی از سوالات مطرح شده در نشست خبری به همین قضیه اختصاص داشت. سرمربی ایتالیایی در پاسخ گفت:« تعویض ها همیشه به روند بازی بستگی دارند. کریم بنزما را بسیار خسته دیدم و نیاز به تعویض داشت. هدف از ورود لوکاس و هازارد، تقویت تیم در فاز تهاجمی با نیروهای تازه نفس تر بود. همچنین دو بازیکن مهم چون لوکا مودریچ و فده والورده را هم در اختیار نداشتیم. من باری به هر جهت تعویض نمی کنم و تنها در جایی که نیاز باشد، دست به تغییر می زنم.»

 

 

1661634

 

 

کارلتو در مورد انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسا و وضعیت بد این تیم هم گفت:« از مشکلات فعلی بارسا خوشحال نیستم. تصور نمی کردم پس از 12 بازی، 10 امتیاز از بارسا پیش بیفتیم و این کمی عجیب است. البته بارسا همچنان یک تیم مدعی است و در لیگی که سطح تیم ها تقریبا برابر است و برای قهرمانی نیاز به کسب 100 امتیاز نیست، به شخصه همچنان برای بارسا شانس قائل هستم. راهی طولانی تا پایان پیش رو داریم. در مورد ژاوی هم باید بگویم که دوستش دارم و برایش بهترین ها را آرزو می کنم.»

 

دیدگاه‌ها