کد خبر : 1790635 | 16 آبان 1400 ساعت 15:11 | 27.1K بازدید | 4 دیدگاه

بدشانسی محض ستاره برزیلی

وینیسیوس جونیور مارادونا؛ اگر آن توپ گل می‌شد....

وینیسیوس دیشب برابر رایووایکانو هم ستاره رئال مادرید بود و اگر دچار بدشانسی نمی شد، می توانست به گل هم برسد.

وینیسیوس جونیور مارادونا؛ اگر آن توپ گل می‌شد....

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جذاب ترین اتفاقات رئال مادرید در فصل جاری به خط حمله این تیم مربوط می شود، جایی که درخشش خیره کننده کریم بنزما و وینیسیوس جونیور هواداران این تیم را به کسب جام در پایان فصل امیدوار کرده است. بنزما در این فصل لالیگا آمار خیره کننده 10 گل و 7 پاس گل را در همه رقابت ها به ثبت رسانده در حالی که ستاره برزیلی نیز با 7 گل زده و 2 پاس گل در لالیگا فوق العاده ظاهر شده است.

 

 

1660789

 

 

با این حال عملکرد عالی این زوج تنها به لالیگا معطوف نمی شود. همین چند شب پیش رئال در لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار قرار گرفت و با همکاری بنزما و وینیسوس سه امتیاز ارزشمند کسب کرد. هر دو‌ گل رئال توسط کریم بنزما به ثمر رسید و جالب این که هر دو پاس گل را هم وینیسیوس برای او ارسال کرد.

دیشب برابر رایو وایکانو کریم بنزما زننده گل دوم رئال بود و وینیسیوس نیز روی گل اول رئال نقش مستقیم داشت. گلی که توسط تونی کروس به ثمر رسید.

 

 

1662048

 

1662045

 

1662047

 

 

ستاره برزیلی که امسال کاملا متفاوت با گذشته شده و در حال تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ است، دقیقه 50 می توانست برای رئال گلزنی کند.

 

 

1662046

 

 

او در زمین خودی و در چند متری میانه میدان صاحب توپ شد و به سمت دروازه حریف حرکت کرد. وینیسیوس یکی پس از دیگری با سرعت و تکنیک بالایش مدافعان را پشت سر گذاشت و در مصاف تک به تک با دروازه بان، توپ را از او نیز عبور داد ولی روی خط، مدافع رایو حضور داشت و مانع ورود توپ شد تا حرکت مارادونایی وینیسیوس به سرانجام نرسد. گلی که بدون شک می توانست یکی از نامزدهای حایزه پوشکاش لقب بگیرد. وینی گلی مشابه ولی در مقیاسی کوچکتر را دو هفته پیش وارد دروازه شاختار کرده بود.

دیدگاه‌ها