کد خبر : 1790696 | 16 آبان 1400 ساعت 18:50 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع یووه برنده دوئل بزرگ برابر ستاره صرب

نشریات ایتالیا از عملکرد شب گذشته ماتیاس دی لیخت در برابر ستاره فیورنتینا تمجید کردند.

مدافع یووه برنده دوئل بزرگ برابر ستاره صرب

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوونتوس در یک مسابقه بسیار مهم میزبان فیورنتینا بود و در حالی که بازی تا لحظات پایانی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد نهایتاً خوان کوآدرادو برای بیانکونری گلزنی کرد تا شاگردان ماسیمیلیانو آلگری به سه امتیاز حیاتی دست پیدا کنند.

 

اما نقطه قوت اصلی فیورنتینا در فصل جاری عملکرد فوق‌العاده مهاجم صربستانی این تیم یعنی دوشان ولاهوویچ بوده است. بازیکنی که تا پیش از دیدار برابر یووه هشت گل برای تیمش به ثمر رسانده بود اما عملکرد عالی خط دفاعی تیم آلگری و مشخصا ماتیاس دی لیخت مانع از درخشش ستاره صربستانی در بازی دیشب شد.

 

 

1662135

 

 

در همین راستا نشریات ایتالیایی در شماره‌های امروز خود به تمجید از مدافع هلندی یوونتوس پرداختند و به او نمره 7 را دادند؛ درست مثل فدریکو کیه زا و خوان کوادرادو که در فاز هجومی کمک ویژه ای به بیانکونری کردند. با این حال عملکرد کم نقص دی‌لیخت یکی از مهم‌ترین دلایل عدم درخشش دوشان ولاهوویچ و ثبت کلین شیت برای یوونتوس به شمار می آمد."

 

گفتنی است دی‌لیخت بعد از نمایش عالی شب گذشته خود و مهار ولاهوویچ گفته بود: "من دوست دارم مقابل مهاجمانی مانند ولاهوویچ بازی کنم.  او در لیگ گل های زیادی به ثمر رسانده است و این یک چالش بزرگ برای من بود.  با این حال، وقتی با بازیکنی مثل او روبرو می شوید، به کمک تیم هم نیاز دارید."

دیدگاه‌ها