کد خبر : 1790704 | 16 آبان 1400 ساعت 19:20 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری گنبد چهارمین باخت خود را هم متحمل شد

لیگ والیبال؛ پایان ناکامی های شهداب در مریوان

تیم شهداب یزد پس از دو هفته ناکامی با شکست راه‌یاب ملل مریوان در هفته پنجم لیگ والیبال به ریل پیروزی بازگشت.

لیگ والیبال؛ پایان ناکامی های شهداب در مریوان

به گزارش "ورزش سه"،‌ در ادامه رقابت های هفته پنجم لیگ برتر والیبال سالن زاگرس مریوان میزبان دیدار راه‌یاب ملل این شهر برابر شهداب یزد بود. 


شاگردان محمد عمده‌غیاثی سرمربی شهداب یزد پس از دو هفته ناکامی، در هفته پنجم به سومین برد خود دست یافتند و 9 امتیازی شدند، اما این برد به آسانی به دست نیامد. راه‌یاب ملل در ست دوم و چهارم این مسابقه 25 بر 21 و 25 بر 14به پیروزی رسید، اما در سه ست اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 14 و 15 بر 11 مغلوب میهمان خود شد تا سومین شکست فصل خود را سه بر دو تجربه کند و یک امتیاز به دست آورد.


همچنین دیدار تیم‌های مس رفسنجان و شهرداری گنبد که تنها یک برد در پرونده کاری خود داشتند از ساعت 16 در سالن 9 دی شهر رفسنجان آغاز شد و میزبان سه بر صفر نماینده گنبد را شکست داد و به دومین برد خود دست یافت. مسی‌ها که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 20 گنبد را شکست دادند.


عظیم جزیده که در هفته چهارم لیگ برتر هدایت تیم شهرداری گنبد را پذیرفت در این مسابقه نخستین ناکامی فصل خود را تجربه کرد، اما گنبدی‌ها چهارمین شکست را پذیرفتند تا چهار امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار گیرند.

دیدگاه‌ها