کد خبر : 1790706 | 16 آبان 1400 ساعت 19:28 | 13.3K بازدید | 2 دیدگاه

استقبال از کونته در لیگ برتر با یک امتیاز (عکس)

اولین تجربه آنتونیو کونته در لیگ برتر روی نیمکت تاتنهام با تساوی بدون گل مقابل اورتون همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، نونو اسپریتو علیرغم شروعی خوب نتایج قابل قبولی در ادامه کار روی نیمکت تاتنهام نگرفته و خیلی زود شغل خود را از دست داد. اسپرز که در فصل تابستان نیز تلاش نافرجامی برای به خدمت گرفتن آنتونیو کونته داشت، این بار با این سرمربی موفق و ایتالیایی به توافق رسیده و برای یک سال و نیم با او قرارداد بست.

 

آنتونیو کونته فرصت زیادی برای تمرین کردن با بازیکنان تاتنهام نداشت و پیش از تعطیلات بازی های ملی باید در اولین تجربه لیگ برتری خود با تیم جدید، مقابل اورتون تحت هدایت رافا بنیتس تیم خود را صف آرایی می کرد. اما در نهایت تلاش دو تیم در این مسابقه اثربخش نبود و بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

یک پنالتی اورتون بعد از بازبینی صحنه برگردانده شد و البته ماوسون هولگیت نیز در اوقات اضافی از زمین اخراج شد تا این دیدار کم افت و خیز با تقسیم امتیازات تمام شود. حالا و در فرصت دو هفته ای تعطیلی لیگ برتر اگرچه بسیاری از بازیکنان تاتنهام راهی اردوی تیم ملی کشور خود می شوند، اما به هر حال آنتونیو کونته از فرصت خوبی برای آشنا شدن با فضای تیم جدید خود برخوردار است و بعد از تعطیلات احتمالا بیشتر شاهد تبدیل شدن اسپرز به تیم این سرمربی صاحب سبک خواهیم بود.

 

1662148

 

1662149

 

1662150

 

1662151

 

هری کین در این فصل در 10 بازی لیگ برتر فقط یک گل زده و بی تردید یکی از مهم ترین ماموریت های کونته را باید بازگرداندن این ستاره گلزن به روزهای اوج تلقی کرد.

 

1662152

دیدگاه‌ها