کد خبر : 1790724 | 16 آبان 1400 ساعت 20:23 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

گوندوگان:

می‌توانستیم در نیمه اول چهار گل به یونایتد بزنیم

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، معتقد است که این تیم می توانست با نتیجه پرگل تری یونایتد را شکست دهد.

می‌توانستیم در نیمه اول چهار گل به یونایتد بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته شاهد یک دیدار حساس و مهم بین دو تیم منچستر یونایتد و منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد بودیم؛ دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود اما نهایتاً این شاگردان پپ گواردیولا بودند که با ارائه یک نمایش کاملاً حساب شده حریف خود را با دو گل شکست دادند تا در کورس قهرمانی باقی مانده باشند.

 

منچسترسیتی در تمام دقایق بازی دیروز برتری محسوسی نسبت به یونایتد داشت و می‌توان گفت اگر بدشانسی و البته درخشش خیره‌کننده‌ داوید دخیا نبود، شاگردان پپ گواردیولا می‌توانستند با نتیجه پرگل تری از زمین مسابقه خارج شوند؛ موضوعی که حالا ستاره آلمانی یعنی ایلکای گوندوگان نیز به آن اشاره کرده است.

 

 

1662183

 

 

ایلکای گوندوگان درباره پیروزی منچسترسیتی برابر یونایتد گفت: "این واقعاً یک بازی جذاب و لذت بخش بود. نیمه اول فوق العاده بود که می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. نتیجه می توانست در پایان نیمه اول 3-0 یا 4-0 باشد. دروازه‌بان آنها سیو هایی باور نکردنی انجام داد. در نیمه دوم به دنبال حفظ توپ، داشتن یک ریتم خاص، پاس های متوالی و اینکه هیچ موقعیتی به حریف ندهیم، بودیم. یادم نمی‌آید منچستریونایتد در نیمه دوم موقعیتی داشته باشد."

دیدگاه‌ها