کد خبر : 1790726 | 16 آبان 1400 ساعت 20:43 | 21.6K بازدید | 2 دیدگاه

کونته: با یک خبر خوب راهی خانه می‌شوم

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام از عملکرد تیمش در دیدار مقابل اورتون ابراز رضایت کرد.

کونته: با یک خبر خوب راهی خانه می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، اسپرز عصر امروز در اولین تجربه مربیگری آنتونیو کونته در لیگ برتر روی نیمکت این تیم در گودیسون پارک مهمان اورتون بوده و در نهایت به تساوی بدون گل نیز رضایت داد. آنتونیو کونته، سرمربی جدید تاتنهام از حضور در این باشگاه ابراز خوشحالی کرده و مدعی شد این گروه در آینده می توانند عملکرد خوبی از خود ارائه دهند.

 

آنتونیو کونته گفت: "صادقانه بگویم باید از عملکرد خوشحال باشم. من به دلایل مختلف از عملکرد تاتنهام رضایت داشتم. نباید فراموش کرد بازی کردن در استادیوم گودیسون پارک آسان نیست. شما باید یک تیم مستحکم در اختیار داشته باشید، نه تیمی پر فراز و نشیب. امروز گلی دریافت نکردیم و این نشانه خوبی است.

 

1662148

 

اما اگر بخواهیم در این بازی جنبه های منفی را ببینم، فکر می کنم هنگام ارسال پاس های رو به جلو اشتباهات زیادی کردیم. اگر پاس نهایی را به درستی ارسال کنیم، موقعیت هایی زیادی برای گلزنی ساخته می شود. در جریان بازی بارها دیدم بازیکنان تاتنهام برای دریافت توپ مبارزه می کنند و این بهترین خبری است که من از استادیوم گودیسون پارک با خود به خانه خواهم برد.

 

در پایان تکرار می‌کنم که یک بازی خوب و یک مسابقه سخت برای هر دو تیم بود. فکر می‌کنم در این مقطع این نتیجه برای تاتنهام خوب است، زیرا ما برای شروع به یک امتیاز نیاز داشتیم. خوشحالم که در باشگاه خوبی حضور دارم و فکر می کنم می توانیم با هم به نتایج مثبتی دست یابیم.

 

برگردانده شدن پنالتی اورتون؟ هوگو وریس پیش از آن صحنه توپ را لمس کرده بود. اشتباه پس از تماشای صحنه از طریق VAR غیرممکن است، من صحنه را دیدم و داور تصمیم درستی گرفت."

دیدگاه‌ها