کد خبر : 1790727 | 16 آبان 1400 ساعت 20:15 | 32.9K بازدید | 7 دیدگاه

24 ساعت بعد از خط خوردن از تیم ملی؛

طارمی در ترکیب اصلی پورتو (عکس)

ستاره ایرانی تیم پورتو در ترکیب اصلی تیمش در بازی امشب حضور دارد.

به گزارش ورزش سه، تیم پورتو که هر 5 بازی قبلی خود در لیگ پرتغال را با پیروزی پشت سر گذاشته برای حفظ صدرنشینی، رقابت نزدیکی با اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا دارد. این تیم با امتیاز مشابه (26) با اسپورتینگ و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، هفته دهم را با صدرنشینی پشت سر گذاشت.

 

شاگردان کونسیسائو که چند روز پیش موفق شدند میلان را در ایتالیا متوقف کنند امشب از ساعت 20:30 در چارچوب هفته یازدهم لیگ پرتغال میهمان سانتاکلارا هستند؛ تیمی که دو هفته پیش در جام حذفی شکست 3-1 را به آنها تحمیل کرده بود.

 

 

1662184

 

 

مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیم پورتو که فصل بسیار موفقی در این تیم داشته، مطابق انتظار در ترکیب اصلی تیمش برای بازی امروز حضور دارد. شب گذشته یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی این بازیکن با اعلام خبر خط خوردنش از تیم ملی رقم خورد و باید دید که طارمی 24 ساعت پس از این اتفاق چه نمایشی مقابل سانتاکلارا خواهد داشت.

 

طارمی به دلیل پاسخی که به مصاحبه اسکوچیچ در توئیتر خود داده بود در لیست جدید تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه حضور ندارد و این اتفاق واکنش روزنامه های پرتغالی ها را هم به همراه داشت که از آن ابراز شگفتی کرده بودند. قطعا طارمی در بازی امشب انگیزه های بسیاری دارد تا با درخشش در ترکیب تیم باشگاهی اش، توانایی های خود را دوباره اثبات کند.

دیدگاه‌ها