کد خبر : 1790731 | 16 آبان 1400 ساعت 21:11 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: اگر رانیری ناراحت شد، عذرخواهی می‌کنم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در مورد جنجال ایجاد شده و ناراحتی کلودیو رانیری صحبت کرده است.

آرتتا: اگر رانیری ناراحت شد، عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز با یک گل از سد واتفورد گذشته و موفق به صعود تا رتبه پنجم در جدول لیگ برتر شد. در پایان بازی کلودیو رانیری، سرمربی باتجربه واتفورد به گله از میکل آرتتا پرداخته و مدعی شد بازیکنان آرسنال بازی جوانمردانه را رعایت نکرده و توپ را به بیرون نزده اند. اما میکل آرتتا در پایان این مسابقه از سرمربی ایتالیایی واتفورد عذرخواهی کرده و مدعی شد عمدی در تصمیم بازیکنان آرسنال نبوده است.

 

میکل آرتتا گفت: "من باید از بازیکنان، از تیم و باشگاهم دفاع کنم. ما صادق ترین هستیم و حتی گاهی شبیه افراد ساده لوح هم هستیم. اگر کلودیو رانیری چنین احساسی داشته عذرخواهی می کنم، اما هیچ قصدی در کار نبود.

 

1662204

 

مایتلند نایلز بازیکن متفاوتی است و ما تصمیم گرفتیم این بازیکن را حفظ کنیم، زیرا تصور می کردیم مایتلند نایلز می تواند در ترکیب آرسنال مفید ظاهر شود. او استعداد فراوانی داشته و بازیکنی چند پسته است که می تواند تقریبا با هر وظیفه ای در فوتبال خود را سازگار کند.

 

مصدومیت کی‌ران تیرنی و توماس پارتی؟ او راهی اردوی تیم ملی کشورش در اسکاتلند خواهد شد. تیرنی امروز در ورزشگاه تمرین می کرد و در روزهای آتی در دسترس خواهد بود. البته نونو تاوارس در حال بازی کردن است و لیاقت قرار گرفتن در ترکیب را هم دارد.

 

هر گاه به تاوارس فرصت دادم فوق العاده عمل کرده و اما من نمی توانم چیز دیگری در مورد کی‌ران تیرنی بگویم. در اختیار داشتن دو بازیکن باکیفیت در هر پست چیزی است که آرسنال به آن نیاز دارد. توماس پارتی نیز دچار مصدومیت عضلانی شده و باید ببینیم چه اتفاقی در مورد او در روزهای آتی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها