کد خبر : 1790742 | 16 آبان 1400 ساعت 22:00 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

وستهام 3 - 2 لیورپول؛ فرصت‌سوزی بزرگ تیم کلوپ

وستهام با ارائه نمایشی تماشایی موفق شد در لندن با نتیجه 2-3 لیورپول را مغلوب کند.

وستهام 3 - 2 لیورپول؛ فرصت‌سوزی بزرگ تیم کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که چلسی دو امتیاز از دست داده بود، لیورپول فرصت خوبی برای برتری مقابل وستهام و هم امتیاز شدن با تیم صدرنشین داشت، اما شاگردان یورگن کلوپ مقابل تیم دیوید مویس غافلگیر شدند.

 

وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل رسید. روی ارسال کرنر فورنالز و پرواز میکل آنتونیو و اوگبونا، آلیسون بکر نتوانست تعادل خود را حفظ کند و توپ بعد از لیز خوردن از دست این سنگربان برزیلی وارد دروازه لیورپول شد.

 

1662220

 

در ادامه لیورپول اگرچه در دقایقی توپ را در اختیار داشت، اما قادر به خلق فرصت چندانی روی دروازه وستهام نبود و حریف به خوبی لایه های نفوذ را بسته بود. در اواسط نیمه اول ارسال دیگو ژوتا توسط مدافعان وستهام برگردانده شد و روی ریباند این ترنت الکساندر آرنولد بود که فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضرببه والی او به فورنالز برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 40 لیورپول به گل رسید. مرسی سایدی ها در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و این ترنت الکساندر آرنولد بود که با نواختن ضربه ای تماشایی موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه رقیب لندنی بکند.

 

1662223

 

در اوقات اضافی نیمه اول آنتونیو در موقعیتی تک به تک فرصت داشت دروازه لیورپول را باز کند، اما تعلل این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت شد و در نهایت 45 دقیقه نخست با تساوی 1-1 دو تیم به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم وستهام فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما ضربه سر داوسون روی ارسال کرنر از سوی فورنالز به دیرک دروازه لیورپول برخورد کرد و این فرصت خوب با بدشانسی وستهام از دست رفت.

 

دقایقی بعد و روی ارسال اندرو رابرتسون از سمت چپ بود که لیورپول می توانست به گل برتری دست پیدا کند، اما ضربه سادیو مانه را فابیانسکی با عکس العملی تماشایی مهار کرد و این توپ تبدیل به گل نشد.

 

1662224

 

اما در دقیقه 67 وستهام به گل دوم دست یافت. بوون با حرکتی تماشایی در میانه میدان و پاس عمقی خود پابلو فورنالز را در موقعیتی تک به تک قرار داد و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به دستان آلیسون بکر وارد دروازه لیورپول شد.

 

اما در دقیقه 75 وستهام موفق به زدن گل سوم هم شد. این بار ارسال بوون از روی نقطه کرنر و از سمت راست با ضربه سر تمام کننده کورت زوما همراه شد و در نهایت وستهام موفق شد باز هم دروازه لیورپول را باز کند.

 

1662221

 

اما در دقیقه 83 لیورپول اختلاف را به حداقل رساند. آرنولد علیرغم کنترل نه چندان خوب توپ را به دیوک اوریگی رساند و او بعد از یک لمس توپ و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

 

در دقیقه 91 سادیو مانه موقعیتی تک به تک را به شکل عجیبی به بیرون زد تا در نهایت لیورپول در این دیدار با نتیجه 2-3 مغلوب وستهام شود.

دیدگاه‌ها