کد خبر : 1790747 | 16 آبان 1400 ساعت 22:18 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

سیمئونه: اشتباه کردیم و تاوانش را دادیم

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید اعتراف کرد امروز ناکامی را تجربه کرده است.

سیمئونه: اشتباه کردیم و تاوانش را دادیم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید امروز در شرایطی که تا دقیقه 92 با نتیجه 1-3 از والنسیا پیش بود، در ثانیه های پایانی دو بار دروازه خود را باز شده دید و دو امتیاز مهم را از دست داد. دیگو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکوس در پایان این دیدار مدعی شد تیمش تاوان اشتباه خود را پرداخت کرده و البته والنسیا در این مسابقه شایسته کسب امتیاز بوده است.

 

دیگو سیمئونه گفت: "در نهایت والنسیا هر کاری کرد تا از روی ضربات ایستگاهی به گل برسد و توانست با ایجاد شلوغی و هرج و مرج در در محوطه جریمه به گل برسد. والنسیا تیمی آماده و متمرکز بوده و با شایستگی موفق به کسب این یک امتیاز شد. من بعد از پایان مسابقه و در رختکن به بازیکنان تیم خود گفتم که حیف شد که این دو امتیاز را از دست دادیم.

 

1658932

 

دیداری تماشایی و فوق العاده بود و ما برای 80 الی 85 دقیقه بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشته و شخصیت فوق العاده ای در زمین داشتیم. اما متاسفانه امروز در دقایقی پایانی اشتباه کردیم و در نهایت در این شرایط بود که پیروزی مهم ما از دست رفت. در فوتبال، شما همیشه تاوان اشتباهات خود را می پردازید. اما وقتی از خطاهای خود درس نگیرید، در ادامه بهای آن را خواهید پرداخت.

 

اشتباه جفری کوندوگبیا و باز شدن دروازه اتلتیکو؟ من هیچ بازیکنی را برای کسب نتیجه مساوی روانه زمین نمی کنم. اگر قصد دارید از کسی انتقاد کنید آن شخص من هستم، نه بازیکن. خیلی وقت ها تصمیمات یک سرمربی در فوتبال نتیجه خوبی می دهد، اما این بار این اتفاق رخ نداد و من ناکام ماندم."

دیدگاه‌ها