کد خبر : 1790748 | 16 آبان 1400 ساعت 22:46 | 44.2K بازدید | 3 دیدگاه

جهنم 57 هزار نفری در انتظار یاغی دربی

هاکان چالهان اوغلو، جدیدترین یاغی شهر میلان امشب مرد اول دربی دلامدونینا خواهد بود.

جهنم 57 هزار نفری در انتظار یاغی دربی

به گزارش "ورزش سه"، امشب هاکان چالهان اوغلو پس از انتقال جنجالی به اینتر در تابستان برای اولین بار با تیم سابقش میلان دیدار خواهد کرد. این ستاره ترکیه ای حاضر به تمدید قرارداد با دستمزد مورد نظر مدیران روسونری نشد و علیرغم مذاکرات طولانی با سران میلان، تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد به اردوی رقیب همشهری یعنی اینتر بپیوندد.

 

اما امشب زمان رویارویی با تیم سابق فرا رسیده و بعید است طرفداران روسونری استقبال چندان خوبی از هاکان داشته باشند.  روی کاغذ میلان امشب میزبان دربی دلامدونینا است و بنابراین قاعدتا اغلب هواداران حاضر در استادیوم پیراهن روسونری خواهند پوشید. البته به جز چالهان اوغلو، جیجی دوناروما نیز در فصل تابستان به صورت رایگان از میلان جدا شده و راهی پاری سن ژرمن شد. هواداران میلان پیش از این دوناروما را هم در ماه اکتبر و هنگام بازگشت به سن سیرو هو کردند و چالهان هم احتمالا با همین واکنش روبرو خواهد شد.

 

البته ستاره ترکیه ای طعم استقبال هواداران میلان را از همین حالا نیز چشیده است. چالهان با گذاشتن پستی در اینستاگرام با پیراهن تیم های اینتر و میلان با واکنش تند کاربران طرفدار روسونری مواجه شده و احتمالا امشب همین اتفاق در استادیوم سن سیرو نیز تکرار خواهد شد.

 

البته هاکان چالهان اوغلو در همان روزهای ابتدایی انتقال به اینتر مدعی شد در صورت باز کردن دروازه میلان در دربی خوشحالی عرف خود را انجام خواهد داد و اگر این اتفاق رخ بدهد، احتمالا هواداران روسونری بیشتر از گذشته نیز از دست این بازیکن عصبانی خواهند شد.

 

1662229

دیدگاه‌ها