کد خبر : 1790759 | 16 آبان 1400 ساعت 23:11 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: اشتباهات داور نکته کلیدی مسابقه بود

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اشتباهات داوری را عامل شکست این تیم مقابل وستهام می داند.

کلوپ: اشتباهات داور نکته کلیدی مسابقه بود

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها امشب با نتیجه 2-3 در لندن مغلوب وستهام شده و در هفته متوقف شدن چلسی نتوانستند خود را به صدر جدول لیگ برتر نزدیک کنند. گل اول وستهام در شلوغی محوطه و در صحنه ای مشکوک به خطا روی آلیسون به ثمر رسید و یورگن کلوپ معتقد است اشتباهات داور نکته کلیدی شکست تیمش مقابل وستهام بوده است.

 

یورگن کلوپ گفت: "آلیسون چه کاری می توانست در آن صحنه انجام دهد؟ به همین دلیل است که در محوطه جریمه از یک دروازه بان محافظت می شود. بازیکن با بازوی خود به هوا برود و این برای دروازه بان عضو مهمی از بدن است. این یک خطای واضح روی آلیسون بکر بود و چطور ممکن است این اتفاق رخ ندهد؟ تصمیمات داوری لحظه های کلیدی دیدار امشب مقابل وستهام بودند.

 

1662243

 

اوگبونا با بازوی خود خود خطا کرد. همچنین باید یک کارت قرمز واضح به کرسول به خاطر خطا روی جوردن هندرسون داده می شد و بحثی در این رابطه وجود ندارد، زیرا او بی پروا خطا کرد. این دو صحنه روی نتیجه مسابقه تاثیرگذار بودند، اما داور چنین تصمیمی نداشت و وستهام به پیروزی دست یافت.

 

مردم می گویند من بهانه می آورم، اما من آرام هستم. شما نیاز دارید یک داور تصمیماتی عرف و عادی بگیرد، اما او امشب این کار را انجام نداد. البته صد در صد ما می‌توانیم از این بهتر باشیم. شما همیشه نمی‌توانید با ارائه بهترین بازی خود نتیجه بگیرید، اما وستهام سه بار موفق به گلزنی شد و ما نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. این نتیجه ضربه ای به موقع و مناسب برای لیورپول بود. ما باید خودمان را جمع کرده و مطمئن شویم که بعد از تعطیلات بازی های ملی آماده هستیم."

دیدگاه‌ها