کد خبر : 1790769 | 16 آبان 1400 ساعت 23:49 | 61.9K بازدید | 2 دیدگاه

قولی که کاپیتان یونایتد به هواداران داد (عکس)

پس از شکست یونایتد در دربی منچستر مقابل سیتی، هری مگوایر قول داد بازیکنان این تیم شرایط را اصلاح کنند.

به گزارش "ورزش سه"، حال و روز شیاطین سرخ در فصل جاری و به خصوص هفته های اخیر اصلا مساعد نبوده و این تیم شکست های سختی را مقابل لسترسیتی، لیورپول و منچسترسیتی پذیرفته است. هری مگوایر که عنوان گران قیمت ترین مدافع تاریخ فوتبال را یدک می کشد نیز در فصل جاری هرگز عملکرد خوبی نداشته و معمولا بیشترین انتقادات نصیب او و دیگر اعضای خط دفاعی یونایتد می شود.

 

اما حالا هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد پس از شکست مقابل منچسترسیتی پستی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و به هواداران این تیم قول داد شرایط در هفته های آینده بهتر از این خواهد شد. این در حالیست که اخبار زیادی در مورد احتمال اخراج اوله گونار سولسشر و بروز تغییر و تحولات روی نیمکت یونایتد منتشر شده و ممکن است بعد از تعطیلات بازی های ملی شاهد حضور سرمربی دیگر در رختکن این تیم باشیم.

 

هری مگوایر در صفحه خود نوشت: "به عنوان گروه بازیکنان، دوران سختی را پشت سر می گذاریم. ما می دانیم و قبول داریم که این عملکرد حتی نزدیک به خوب هم نیست. ما ناراحتی و ناامیدی شما را حس می کنیم. هر کاری از دستمان بر می آید انجام می دهیم تا همه چیز را درست کنیم و این کار را انجام خواهیم داد. از حمایت شما متشکریم."

 

1662254

دیدگاه‌ها