کد خبر : 1790771 | 16 آبان 1400 ساعت 23:46 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

برتری کایسری لحظه آخر از دست رفت؛

اوزیل اجازه برد به یاران حسینی نداد

مجید حسینی در جریان توقف تیمش مقابل فنرباغچه حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که سید مجید حسینی را به‌عنوان مدافع میانی در اختیار داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه اولکر استانبول با تیم فنرباغچه دیدار کرد.

 

فنرباغچه در دقیقه ۳۳ یک پنالتی هدر داد و در دقیقه ۳۹ یاران حسینی موفق شدند گل اول بازی را به ثمر رساندند و نیمه اول با برتری یک بر صفر کایسری اسپور خاتمه پیدا کند.

 

 

 

1662256

 

 

گاورانوویچ در دقیقه ۶۱ گل دوم کایسری اسپور را به ثمر رساند، اما در دقیقه ۸۵ فنرباغچه موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند و امیدوار به تغییر نتیجه در لحظات پایانی بماند.

 

مسعود اوزیل، ستاره فنرباغچه که پس از دو مسابقه مصدومیت و غیبت در فهرست تیمش از دقیقه ۶۹ به زمین آمده بود، در واپسین ثانیه‌ها و در دقیقه ۹+۹۰ توانست برای دومین بار دروازه یاران حسینی را از روی نقطه پنالتی باز کند.

 

 

 

1662255

 

 

کایسری اسپور که در آستانه کسب دومین پیروزی متوالی بود، با گل لحظه پایانی مسعود اوزیل تنها یک امتیاز در دیدار خارج از خانه مقابل فنرباغچه گرفت و به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا ۱۵ امتیازی شود و در رده سیزدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

 

سید مجید حسینی در دیدار امشب مقابل فنرباغچه هشتمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد و حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت.

دیدگاه‌ها