کد خبر : 1790796 | 17 آبان 1400 ساعت 09:53 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

دروازه‌بان میلان: پنالتی‌های لائوتارو را بررسی کرده بودم

چیپریان تاتاروشانو، دروازه‌بان میلان، می‌گوید که برای رویارویی با پنالتی لائوتارو مارتینز آماده بوده است.

دروازه‌بان میلان: پنالتی‌های لائوتارو را بررسی کرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اینتر و میلان شب گذشته در ورزشگاه سن سیرو روبروی یکدیگر قرار گرفتند و تاتاروشانو موفق شد اولین پنالتی‌اش در رقابت‌های سری A را در این بازی مهار کند تا نقشی کلیدی را در تساوی 1-1 برای تیمش ایفا کرده باشد.

این در حالی بود که پیش از پنالتی لائوتارو مارتینز که توسط این دروازه‌بان رومانیایی مهار شد، هاکان چالهان اوغلو نیز پشت ضربه پنالتی ایستاده و آن را وارد دروازه میلان کرده بود.

تاتاروشانو پس از سوت پایان بازی به DAZN گفت:« من به همراه دیگر بازیکنان، پنالتی‌های لائوتارو را به دقت بررسی کرده بودم چون او پنالتی‌زن اول اینتر است. من با شرایط چالهان اوغلو به خوبی آشنا بودم اما مشکل اینجاست که او هم به خوبی من را می‌شناخت!»

 

1662291

 

مایک ماینان، دروازه‌بان اول میلان، که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نبود به همراه دیگر بازیکنان مصدوم این تیم مانند رومانیولی و تئو هرناندز روی سکوها حضور داشت و پس از مهار پنالتی توسط تاتاروشانو به خوشحالی پرداخت.

این دروازه‌بان رومانیایی در این باره گفت:« من هرکاری که بتوانیم انجام می‌دهم تا این روند را ادامه دهم. ماینان خوشحالی کرد چون می‌داند مهار پنالتی چه معنایی برای یک دروازه‌بان دارد. ما از زمان پیوستن او به میلان خیلی خوب با هم کنار آمدیم. من سعی کردم به او کمک کنم تا با شرایط سازگار شود، خصوصا چون من هم فرانسوی حرف می‌زنم. او آغاز بسیار خوبی در این فصل داشت اما پس از آن مصدوم شد. من همیشه به سختی تمرین می‌کنم تا هروقت باشگاه به من نیاز داشت آماده باشم و این لحظه فرارسید.»

دیدگاه‌ها