کد خبر : 1790829 | 17 آبان 1400 ساعت 12:06 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

پورتو قدرتش را نشان داد 

کونسیسائو: این همان تیمی است که قهرمان می‌شود

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که تیمش برای کسب عنوان قهرمانی باید روند فعلی‌اش را حفظ کند.

کونسیسائو: این همان تیمی است که قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پورتو روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ پرتغال به مصاف سانتا کلارا رفته و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا با برد وارد وقفه دیدارهای ملی شود. 


کونسیسائو پس از سوت پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران از عملکرد بازیکنانش تمجید کرده و این بازی را نمایشی شایسته از سوی آنها خواهند. او همچنین مدعی شد که تمامی شاگردانش در این دیدار به خوبی با یکدیگر همکاری کردند و بازیکنان نیمکت‌نشین نیز با شوق و اشتیاق وارد زمین شدند تا به تیم کمک کنند. 


این مربی پرتغالی درباره شرایط کلی بازی گفت:« ما پس از بازی بسیار خوبی که در اروپا داشتیم، در این بازی نیز عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشتیم. بازی برابر سانتا کلارا آسان نبود، آنها سازماندهی بسیار خوبی از نظر دفاعی داشتند اما ما همیشه می‌دانیم که چطور باید از سد سازماندهی حریف عبور کنیم. ما بارها به دروازه رسیدیم اما در ضربات پایانی بی‌دقت بودیم.»


او اضافه کرد:« در نیمه اول این فرصت را داشتیم که با اختلاف گل بیشتری به رختکن برویم. نیمه دوم را خیلی خوب شروع کردیم و گل زیبایی به ثمر رساندیم که روی پاس زیبای اوتاویو و ضربه سر لوییس دیاز وارد دروازه حریف شد. این گلی فوق العاده و به شکلی باورنکردنی زیبا بود. در تمام طول بازی به دنبال گل بودیم و در حالی که سانتا کلارا هم عملکردی خوبی در زمین داشت، نشان دادیم که پورتو تا چه حد تیم قدرتمندی است.»

 

1662347


 کونسیسائو در ادامه با تمجید از عملکرد شاگردانش اظهار داشت:« فاصله دیدار امروز با بازی قبلی که بازی دشواری هم به حساب می‌آمد تنها چهار روز بود اما ما به همه اعتماد داریم. کسانی که روی نیمکت حضور داشتند با شور و اشتیاق وارد زمین شدند تا به تیم کمک کنند. من می‌توانم در ابتدای بازی، بین دو نیمه و در نیمه دوم تعویض کنیم و این بستگی به شرایط تیم و بازی دارد اما باید بار دیگر از همکاری فوق العاده همه بازیکنان تشکر کنم.»


پورتو این فصل شرایط بسیار بهتری را نسبت به سال‌های اخیر تجربه می‌کند و مربی این تیم درباره این موضوع گفت:« بهبود و تکامل با کمک تمرین روزانه به دست می‌آید. ما بازیکنان جوان زیادی در ترکیب داریم و این تیم به ما کمک می‌کند تا نهایت استفاده را از آنها ببریم. بازیکنان باتجربه نیز در تیم حضور دارند که همیشه از اهمیت بالایی برخوردار هستند. ما تیمی بسیار قدرتمند تشکیل داده‌ایم و باید به همین روند ادامه دهیم. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم و در صدر جدول بمانیم، باید به اندازه امروز شایسته باشیم و این فقط مربوط به پویایی در زمین نیست، بلکه باید روحیه رقابت را نیز حفظ کنیم.»


کونسیسائو همچنین درباره وقفه دیدارهای ملی اظهار داشت:« این وقفه‌ها هستند و ما باید به آنها احترام بگذاریم. از این فرصت برای کار با معدود بازیکنانی که در تیم مانده‌اند استفاده می‌کنیم و همیشه توقعات بالایی از همه بازیکنان برای پیشرفت داریم، چرا که این اتفاق به سود تیم است.»

دیدگاه‌ها