کد خبر : 1790830 | 17 آبان 1400 ساعت 12:08 | 43.1K بازدید | 16 دیدگاه

اسماعیل اسماعیلی، مربی نساجی :

آقای خرمگاه؛ این افتخار است که من را نمی‌شناسی

محمد خرمگاه مربی تیم صنعت نفت بعد از برتری دو بر صفر این تیم در برابر نساجی از رفتار اسماعیل اسماعیلی مربی تیم نساجی گله کرد و گفت اسم او را در فوتبال نشنیده است.

آقای خرمگاه؛ این افتخار است که من را نمی‌شناسی 

 

به گزارش "ورزش سه، دستیار ساکت الهامی که در نیمه دوم بازی با صنعت نفت به کنار خط رفته بود در خصوص صحبت های محمد خرمگاه می گوید: آقای محمد خرمگاه عزیز من نیازی به این ندارم که تو منو بشناسی؛ و این افتخاره که تو منو نمی شناسی و این نشان می دهد تو این 30 سال موهایت در آسیاب  سفید شده نه در فوتبال. به این خاطر که همکارانت من را می شناسند و من 37 سال است که در فوتبالم. هم سوابق دوران بازیگری ام مشخص است و هم مربیگری و همه این ها با یک سرچ در اینترنت بالا می آید و مهمترین چیزی که من در فوتبال یاد گرفته ام احترام به بزرگ تر است که متاسفانه شما یاد نگرفته ای! می خواهم این سوال را مطرح کنم به مربی حریف چه ربطی دارد در نساجی کدام مربی کنار خط می ایستد و در کنفرانس خبری حاضر می شود. 


وی ادامه داد : آقای محمد خرمگاه؛ بعد از 30 سال حضور در فوتبال هنوز به جایگاهی نرسیدی که سرمربی شوی، هر گاه این اتفاق برای تو رخ داد می توانی برای تیم خودت تصمیم بگیری کدام مربی به کنار خط و کنفرانس خبری برود. از این حرف ها بدم می آید که بگویم آقای محمد خرمگاه زمانی که شما در عرصه مربیگری حضور نداشتی من 5 سال سرمربی نساجی بودم و در تیم های متعددی کار کرده ام. کارنامه  خودت در سه بازی ابتدایی صنعت  نفت در روزهایی که علیرضا منصوریان به دلیل کرونا در کنار تیم حضور نداشت مشخص است. سه بازی و سه باخت! من حرف هایی که در کنفرانس خبری زدم چیزهایی بود که در زمین دیدم و انتظاراتی بود که از علیرضا منصوریان داشتم. 

 

1662350


مربی نساجی با اشاره به شادی بعد از گل سرمربی نفت آبادان گفت : سجده جز خدا برای هر چیزی حرام است. چرا ایشان باید به سمت نیمکت ما سجده کند. آیا نمی توانست این کار را به سمت زمین یا به سمت نیمکت خودش انجام دهد؟ متاسفانه به شما دیکته شده است که یک سری حرف ها بزنی. من 37 سال که در این فوتبال حضور دارم و معلم هستم و سوابقم هم روشن است. باخت به صنعت نفت اولین باخت ما نبوده و آخرین باخت هم نبوده و به دنبال بهانه نیستیم و اولین کاری که من در کنفرانس خبری کردم عذرخواهی از مردم  مازندران بوده. اگر باخت را قبول نداشتم و به دنبال بهانه جویی بودم که این کار را انجام نمی دادم.  به هر صورت من از علیرضا منصوریان انتظار داشتم نه از شما و شما می توانی بدتر از این هم صحبت کنی. 

 

اسماعیلی در خصوص درگیری با شروین بزرگ هم گفت: فیلم بازی وجود دارد و همه چیز مشخص است. زمانی که شروین بزرگ می خواست از کنار من به سمت نیمکت برود به او گفتم ضربه ای که به تو خورد در این حدی نبود که نشان دادی و تصورم بر این است چون قرار بود تعویض شود وقت بازی را کشتی. در همین حد. البته اشکالی ندارد. شاید این ها چیزهایی است که یاد گرفته است. ما از فردا که شروع تمرینات خواهد بود تلاش خواهیم کرد به تیم بهتری تبدیل شویم. ما به صنعت نفت باختیم و باید ایرادات را برطرف کنیم اما چیزی که در بازی با این تیم ناراحت کننده بود باخت نبود؛ چون فوتبال برد و باخت دارد. رفتار کادر فنی حریف به روی نیمکت بود. من تنها در این خصوص حرف زدم نه در خصوص بازی و برد صنعت نفت.

دیدگاه‌ها