کد خبر : 1790833 | 17 آبان 1400 ساعت 12:15 | 13.7K بازدید | 9 دیدگاه

مهربان: هر دو صحنه بازی استقلال مشکوک بود

حسین مهربان، بازیکن فجر می‌گوید هدف تیمش فقط ماندگار شدن در لیگ نیست و در آینده از این تیم بیشتر خواهیم شنید.

مهربان: هر دو صحنه بازی استقلال مشکوک بود

به گزارش "ورزش سه"، حسین مهربان یکی از بازیکنان جدبد فجر است که در بازی مقابل استقلال با نظر علی اصغر کلانتری، سرمربی این تیم به میدان فرستاده شد. با این بازیکن هم صحبت شدیم و نظرش را در خصوص بازی با استقلال و همینطور آینده فجر پرسیدیم.

 

*بازی مقابل استقلال چطور بود؟ 
مهربان: بازی سختی بود و استقلال تیم خیلی خوبی است و احترام زیادی برای استقلال و همینطور برای بازیکنان و کادر فنی آنها قائلم. تیم خیلی خوبی بودند و بازیکنان خیلی خوبی داشتند. اما ما یک تیم جوان بودیم و تاکتیک خاص خودمان را داشتیم. بازی خوبی بود و نتیجه مساوی عادلانه بود اما ما بهتر بازی کردیم و مستحق پیروزی هم بودیم ولی بازی مساوی شد و تمام تمرکزمان را برای بازی‌های آینده خواهیم گذاشت.

 

*آیا سیاوش یزدانی در محوطه روی تو خطا کرد؟
مهربان: صحنه مشکوکی بود و تعادلم به هم خورد اما اگر کارشناسان نظر دهند بهتر است. الان از بازی گذشته و کارشناسان نظرشان را داده‌اند .من به شخصه معتقدم داور می‌توانست پنالتی بگیرد و صحنه مشکوک بود.

 

*پنالتی استقلال درست بود؟ 
مهربان: نمی‌دانم اما فکر نمی‌کنم درست باشد؛ صحنه خیلی مشکوک بود. به هر حال کارشناسان نظر می‌دهند.

 

*این چندمین بازی تو برای فجر بود؟
دومین بازی من برای تیم فجر بود و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم برای تیمم موثر باشم تا بتوانم در آینده جواب اعتماد کادر فنی و مدیریت باشگاه را بدهم.

 

* کیفیت زمین شیراز مورد اعتراض تیم‌هاست.
مهربان: کیفیت بد نبود اما بارش باران شرایط را عوض کرد. در آینده کیفیت این زمین بهتر می‌شود.

 

* آیا تعطیل شدن لیگ را به نفع تیم خودت می‌بینی؟
مهربان: قطعا تعطیلات لیگ برای همه تیم‌ها خوب است و از نظر جسمی، روحی و روانی استراحت می‌کنند و دوباره به حالت قبل برمی‌گردند؛ تیم‌ها در این تعطیلات برای هفته‌های آینده آماده می‌شوند و ما هم از این تعطیلات استفاده کرده و از نظر جسمی، تمرینی، روحی و روانی برای ادامه اماده می‌شویم.

 

*هدف فجر فقط ماندگار شدن در لیگ است یا رتبه‌های بالاتر؟
مهربان: قطعا اینطور نیست که فقط درباره ماندن صحبت کنیم. تیم ما جوان و با انگیزه است و انگیزه‌های زیادی دارد. شما در آینده از تیم ما خیلی خواهید شنید.

دیدگاه‌ها