کد خبر : 1790900 | 17 آبان 1400 ساعت 16:34 | 14.9K بازدید | 5 دیدگاه

آریگو ساکی:

دربی دلامادونینا؟ فقط میلان فوتبال بازی کرد

سرمربی افسانه ای سابق میلان و فوتبال ایتالیا معتقد است در دربی دیشب دلامادونینا فقط میلان بود که به دنبال فوتبال بازی کردن بود.

دربی دلامادونینا؟ فقط میلان فوتبال بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از هفته دوازدهم سری A‌ ایتالیا، شب گذشته تیم‌های همشهری اینتر و میلان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

در این بازی ابتدا این اینتری‌ها بودند که با گلزنی هاکان چالهانوغلو پیش افتادند. این گل را هافبک ترک‌تبار اینتر در دقیقه 11 با باز کردن دروازه تیم سابقش از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

 

1662262

 

 

استفان دفرای مدافع هلندی اینتری‌ها اما زحمات هم‌تیمی‌‌هایش برای زدن گل نخست را به هدر داد وقتی که در دقیقه 17 مسابقه به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

با این نتیجه میلان اگرچه به روند شکست‌ ناپذیری‌‌اش در این فصل سری A ادامه داد، اما فرصت تصاحب صدر جدول در شبی که صدرنشین مسابقات ناپولی هم مساوی کرده بود را از دست داد. در حال حاضر روسونری تنها به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به ناپولی در رده دوم قرار دارند و هر دو تیم 32 امتیازی هستند. اینتر هم با یک امتیاز این بازی 25 امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند.

 

 

1433655

 

 

آریگو ساکی سرمربی سابق میلان و تیم ملی ایتالیا در مورد بازی شب گذشته به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« در میدان فقط یک تیم دیدم که به دنبال فوتبال بازی کردن بود و آن هم میلان نام داشت. تیم دیگر یعنی اینتر به دنبال فریبکاری و استفاده از اشتباهات میلان بود.

بله، اینتر موقعیت های مسلم گلزنی داشت و نمی توان این را انکار کرد. به خصوص در انتهای نیمه اول که لائوتارو و بارلا دو شانس خوب را از دست دادند. یک پنالتی لائوتارو هم مهار شد ولی میلان یک تیم واقعی نشان داد. گل تساوی تصادفی بود ولی معتقدم اگر اینتر قهرمانی می خواهد، باید بسیار بهتر از اینها بازی کند.»

 

 

1662268

 

 

ساکی ادامه داد:« از نظر من میلان در مسیر کاملا درستی قرار دارد. متاسفانه در لیگ قهرمانان خوب نتیجه نگرفته اند ولی در سری آ تیمی در حد قهرمانی هستند و با ادامه این روند می توانند به هدف شان برسند. بازی هر چه به دقایق پایانی نزدیک تر شد، میلان میل به هجوم بیشتری از خود نشان داد و تیمی بود که واقعا پیروزی می خواست. معتقدم اینتر از تساوی بسیار راضی تر از میلان بود. اینتر با اینزاگی در مسیر پیشرفت است ولی هنوز باید بیشتر کار کنند. احتمالا در اروپا شانس بیشتری نسبت به سری آ خواهند داشت.»

 

دیدگاه‌ها