کد خبر : 1790920 | 17 آبان 1400 ساعت 18:57 | 10K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش آرتتا به احتمال تغییر پنالتی زن اول آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد که پیر امریک اوبامیانگ همچنان پنالتی زن اول این باقی تیم خواهد ماند.

واکنش آرتتا به احتمال تغییر پنالتی زن اول آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه آرسنال نهایتاً شب گذشته موفق شد با تک گل اسمیت رو بر واتفورد غلبه کند اما کاپیتان این تیم یعنی پیر امریک اوبامیانگ عملکرد ناامید کننده ای در این بازی از خود ارائه داد. او در نیمه اول بازی یک ضربه پنالتی را خراب کرد و در نیمه دوم نیز با دخالت بی‌جا اجازه نداد که مارتین اودگارد گل دوم توپچی ها را به ثمر برساند.

 

اما این اولین بار در فصل جاری بود که پیر امریک اوبامیانگ ضربه پنالتی را از دست داده است. ستاره گابنی پیش از این و در جریان دیدار برابر استون ویلا نیز در تبدیل به گل کردن ضربه پنالتی خود ناکام مانده بود و همین موضوع باعث شد شایعاتی مبنی بر احتمال تغییر پنالتی زن اول آرسنال مطرح شود.

 

 

1662161

 

 

در همین راستا سرمربی آرسنال یعنی میکل آرتتا به این موضوع واکنش نشان داده و می‌گوید: "اگر اوبامیانگ از انجام این کار راضی باشد، پنالتی زن اول تیم باقی خواهد ماند. چنین موقعیتی یعنی از دست دادن پنالتی ها بخشی از حرفه و شغل ما محسوب می شود. ما سعی خواهیم کرد که به او کمک کنیم."

 

گفتنی است اوبامیانگ از زمان پیوستن به آرسنال 15 بار پشت ضربات پنالتی ایستاده که 10 گل حاصل آن ها بوده است. او همچنین پنج پنالتی از دست داده است. از طرفی آخرین گلی که این ستاره گابنی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بود به ماه فوریه و دیدار برابر لیدز برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها