کد خبر : 1790942 | 17 آبان 1400 ساعت 20:20 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

مانچینی: اگر مثل بازی رفت باشیم، سوئیس را می‌بریم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پیش از دیدار برابر سوئیس تیمش را به آرامش دعوت کرد.

مانچینی: اگر مثل بازی رفت باشیم، سوئیس را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا هم امتیاز با سوئیس و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول گروه C رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر قرار دارد. در همین راستا شاگردان روبرتو مانچینی روز جمعه در یک بازی بسیار سخت و مهم میزبان سوئیس خواهند بود و بعد از آن دوشنبه به مصاف ایرلند شمالی خواهند رفت.

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، در یک نشست خبری گفت: "بازی با سوئیس معمولاً سخت است و روز جمعه نیز چنین مسئله‌ای وجود خواهد داشت. اگر مثل بازی برگشت بازی کنیم، نتیجه خوبی می گیریم. باید با آرامش و بدون فشار برای بازی آماده شویم. ما باید آنطور که می دانیم بازی کنیم.  ما می دانیم که می توانیم خوب بازی کنیم و با این کار می توانیم برنده شویم. این یک بازی مهم است، ما ارزش خود را می دانیم و یک بازی عالی انجام خواهیم داد."

 

 

1662496

 

 

مانچینی در در ادامه ضمن دعوت تیمش به آرامش، از ستاره‌های جوان ایتالیایی هم تمجید کرد. سرمربی آتزوری گفت : "ما باید آرامش داشته باشیم و از روز سه‌شنبه می‌توانیم در مورد جام جهانی صحبت کنیم. بازیکنان جوان قدرتمندی در ایتالیا حضور دارند و آنها فقط به بازی کردن نیاز دارند. شما می توانید از جوانان انتظار هر چیزی را داشته باشید اما آنها فقط با بازی در سطح خاصی می توانند پیشرفت کنند."

دیدگاه‌ها