کد خبر : 1790947 | 17 آبان 1400 ساعت 21:04 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

کاش زودتر از آرسنال می رفتم؛

اعتراف بزرگ ونگر چند سال بعد از جدایی از آرسنال

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، اعتراف کرد که باید زودتر از این تیم جدا می شد.

اعتراف بزرگ ونگر چند سال بعد از جدایی از آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر در سال 1996 هدایت آرسنال را بر عهده گرفت و طی دوران حضور خود در این تیم یکی از موفق ترین دوره های تاریخ باشگاه را رقم زد. با این حال اوضاع توپچی‌ها در اواخر دوران سرمربیگری آرسن ونگر ناامیدکننده شده بود و نهایتاً مرد فرانسوی در سال 2018 و بعد از 22 سال آرسنال را ترک کرد.

 

آرسن ونگر که هم اکنون به عنوان مسئول توسعه جهانی فوتبال فعالیت می کند، صحبت های جالبی را مطرح کرده است. او گفت: "من کاملا خودم را با این باشگاه می شناختم و این اشتباهی بود که مرتکب شدم. عیب مهلک من این است که جایی که در آن بودم را خیلی دوست داشتم. من افسوس آن زمان را می‌خورم چراکه باید به جای دیگری می رفتم.

 

 

1540238

 

 

گاهی تعجب می کنم که آیا چیزی بعد از آن فصل شکست ناپذیری ما تخریب شد؟ سال 2007 یک نقطه تعیین کننده بود. این اولین باری بود که می‌توانستم احساس کنم تنش‌هایی در هیئت مدیره باشگاه به وجود آمده است. من بین وفاداری به باشگاه و دیوید دین گیر کرده بودم. هنوز هم به این فکر می کنم که آیا کار درستی انجام دادم چرا که بعد از مقطعی دیگر شرایط مثل قبل نبود."

 

 

1497459

 

 

ونگر در ادامه گفت: "می توانستم به تیم ملی فرانسه بروم، همچنین تیم ملی انگلیس که حتی دو سه بار فرصت آن را داشتم. دو بار می توانستم به رئال مادرید دارم. می‌توانستم به یوونتوس، پاری سن ژرمن و حتی منچستر یونایتد بروم."

دیدگاه‌ها