کد خبر : 1791057 | 18 آبان 1400 ساعت 13:07 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

رقابت سردار، زاهدی و عزت اللهی در نظرسنجی AFC

سه بازیکن ایرانی در نظرسنجی وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تصاحب عنوان برترین لژیونر آسیایی در هفته گذشته رقابت های اروپایی حضور دارند.

رقابت سردار، زاهدی و عزت اللهی در نظرسنجی AFC

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به رسم هفتگی خود، در یک نظرسنجی از کاربران خود درخواست کرد تا بهترین لژیونر آسیایی در هفته گذشته که در فوتبال اروپا درخشیده است را انتخاب کنند. طبق معمول باز هم اسامی بازیکنان ایرانی در این نظرسنجی دیده می شود.

 

وب سایت AFC برای نظرسنجی این هفته خود نام سردار آزمون از زنیت، شهاب زاهدی از زوریا لوهانسک و سعید عزت اللهی از وایله بولد کلاب را در میان کاندیداها قرار داده و از کاربران خود خواسته است تا بهترین بازیکن را انتخاب کنند. سایت AFC درباره علت حضور بازیکنان ایرانی در این لیست نیز نوشته است:

 

سردار آزمون (زنیت)
90 دقیقه، 1 گل، 80 درصد دقت پاس (در جریان شکست 2-4 مقابل یوونتوس)
90 دقیقه، دقت پاس 82 درصد (در جریان تساوی 0-0 مقابل اورال)
یکی از افرادی که برای ادامه حضور تیم ملی ایران در جام جهانی روی او حساب می شود سردار آزمون است. این مهاجم پرکار قبل از انجام یکصدمین بازی برای زنیت در لیگ برتر روسیه،  شصت و یکمین گلش را در یک بازی خارج از خانه و مقابل یوونتوس در دیدار اواسط هفته لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم روسی به ثمر رساند.

 

شهاب زاهدی (زوریا لوهانسک)
90 دقیقه، 1 گل، 1 پاس گل، 12 دوئل (در جریان پیروزی 2-0 مقابل زسکا صوفیه)
86 دقیقه، 3 گل، 2 پاس کلیدی (در جریان پیروزی 3-0 مقابل ورس ریونه)
فصل 2021-22 اروپا مملو از گل های مهاجم ایرانی است، اما شکل فعلی بازی شهاب زاهدی بازیکن زوریا لوهانسک به خوبی هر کدام از آنهاست. این بازیکن 26 ساله روز پنجشنبه در لیگ کنفرانس و دیدار با زسکا صوفیه یک گل زد و یک پاس گل به هموطنش اللهیار صیادمنش داد، سپس روز یکشنبه یک هت تریک درخشان در لیگ به ثبت رساند تا تعداد گل های خود را در چهار بازی در یک دوره 11 روزه به 6 گل برساند.

 

سعید عزت ‌اللهی (وایله بولد کلاب)
85 دقیقه، 1 گل، 12 دوئل موفق، 9 توپ ربایی (در جریان پیروزی 3-1 مقابل سونویوسکه)
سعید عزت اللهی که یکی از چهره‌های مهم موتورخانه تیم ملی ایران است، از فوتبال خود در دانمارک لذت می‌برد و در حالی که وایله روز یکشنبه هر سه امتیاز سوپرلیگا دانمارک را از آن خود کرد، به بهترین بازیکن مسابقه تبدیل شد.

 

 

1662697

دیدگاه‌ها