کد خبر : 1791085 | 18 آبان 1400 ساعت 15:55 | 23.8K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی از دستیار جدید میثاقیان؛

وحید بیاتلو، مربی شهر خودرو شد (عکس)

در آغاز دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال شهر خودرو، از دستیار جدید اکبر میثاقیان رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال شهر خودرو خراسان قصد دارد از تعطیلات دو هفته‌ای لیگ به دلیل برگزاری بازی‌های ملی، استفاده حداکثری را ببرد و با نظر اکبر میثاقیان، اردوی آماده‌سازی در تهران به پا شده است.

 

میثاقیان که پس از پیوستن به شهر خودرو، توانست عماد مهاجری و سیروس سنگچولی را از کادرفنی قبلی حفظ کند و امجد شکوه‌مقام به عنوان دستیار اول معرفی شد، حالا برای تکمیل کادرفنی هم در تعطیلات فیفادی دست به کار شده است.

 

امروز و با اعلام رسمی باشگاه شهر خودرو، وحید بیاتلو سرمربی جوان و سابق تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و خوشه طلایی ساوه نیز به عنوان دستیار جدید اکبر میثاقیان معرفی شد.

 

 

1662730

 

در اواخر فصل گذشته لیگ یک، میثاقیان به عنوان مدیرفنی تیم خوشه طلایی ساوه با بیاتلو سابقه همکاری دارد و حالا این‌بار میثاقیان به عنوان سرمربی از بیاتلو جوان در کادرفنی خود استفاده کرده است.

 

البته هنوز قرارداد وحید بیاتلو به صورت رسمی با مدیران شهرخودرو و این باشگاه به امضا نرسیده و این مربی جوان به دلیل رفاقتی که با اکبر میثاقیان دارد، در این روزها که نماینده مشهد شرایط خوبی ندارد، بدون تلف کردن وقت دعوت او برای اضافه شدن به کادر فنی‌اش را پذیرفته است.

دیدگاه‌ها