کد خبر : 1791114 | 18 آبان 1400 ساعت 18:08 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

خلعتبری: باخت مقابل ذوب آهن را جبران خواهیم کرد

وینگر باتجربه سپاهان مدعی است این تیم قادر خواهد بود شکست در دربی اصفهان را با کسب نتایج موفق در ادامه مسیر جبران کنند.

خلعتبری: باخت مقابل ذوب آهن را جبران خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی که مدعی اصلی این فصل محسوب می‌شود، در هفته گذشته مقابل ذوب آهن در دربی اصفهان شکست خورد. محمدرضا خلعتبری وینگر باتجربه طلایی‌پوشان درباره این بازی و شرایط تیمش گفت: بازی سختی بود و ما از قبل این را می‌دانستیم که دیدار حساس و دشواری در پیش داریم. متاسفانه از فرصت‌هایی که داشتیم به درستی استفاده نکردیم و حریف هم بازی خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشت و این برد را به آنها تبریک می‌گویم. دربی های اصفهان همیشه حساس و دشوار هستند و این بازی هم همینطور بود. 

 

وی در مورد پنالتی از دست رفته و اخراج بازیکن سپاهان در این دیدار گفت: در مورد پنالتی ما بدشانس بودیم و به هر حال این اتفاق بعضی وقت‌ها رخ می‌دهد. سجاد شهباززاده بازیکن خوبی است و گل‌های زیادی برای سپاهان به ثمر رسانده و از این اتفاقات در فوتبال برای هر تیمی رخ می‌دهد. در مورد اخراج هم قبلا گفته بودم که به نظرم تصمیم داور در آن صحنه سختگیرانه بود.

 

وینگر سپاهان در مورد تعطیلی لیگ توضیح داد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و باید از این فرصت ایجاد شده استفاده کنیم تا اگر نقاط ضعفی وجود دارد برطرف کنیم و با شرایط بهتری به مسابقات برگردیم.

 

خلعتبری در مورد تقابل با تراکتور بعد از تعطیلی لیگ گفت: تراکتور تیم خوب و پر هواداری است. فعلاً فرصت داریم تا روی این بازی کار کنیم و به امید خدا در این بازی می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم و بازی با ذوب آهن و اتفاقات آن را فراموش کنیم و شکستی که خوردیم را جبران کنیم. خوشبختانه در هفته‌ای که ما شکست خوردیم سایر تیم‌های مدعی هم نتوانستند نتایج خوبی بگیرند و اختلافی به آن صورت ایجاد نشد.

دیدگاه‌ها